Rexina Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Hei:) Skal på folkehøgskole snart (under 5 uker til), og vil da ha noen nye fine øyenskygger. Jeg har gultonet hud (ganske lys), blågrønne øyne og naturlig blondt hår, som jeg nylig har bleket litt mer. Vil helst ha et skrin med 4-5 skygger i. stilen min er søt, og det samme er utseende mitt, men ønsker noe lekent og stilig, og som ser eksklusivt ut.. Er lei av å høre at jeg ser søt ut nemlig! Noen som har forslag? Endret 18. juli 2007 av Rexina
Rexina Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. juli 2007 Står mellom disse fra Dior: Lilla/rosa Gull/bronse/brun Forskjellige skimmer-skygger Grønn/peach..
Frk Doodad Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ville helt klart gått for den lilla, med bronse/brune farger som en god nummer to Den lilla er helt klart stiligst. Slik du beskriver deg selv passer kanskje den paletten med bronse/brun bedre, men tror du kommer godt ut med lillafarger også. De to andre passer sikkert veldig godt til deg, men pastell og shimmerpastell farger blir akkurat så søtt som du ikke vil være.
Rexina Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Du har rett:) Men finnes disse på Esthetique i Norge tro? Den i lilla og den i bronse? Fant dem på Sephora nemlig..
Gjest Tigerjente Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Til blå øyne passer best brunt og blått, og til grønne øyne passer best lilla, så jeg hadde gått for en av de to øverste også.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har den lilla/rosa og er kjempefornøyd med den Tror faktisk ikke jeg har brukt noen av de andre øyenskyggene mine siden jeg kjøpte den i november...
Rexina Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juli 2007 (endret) Jeg kjøpte den i stad sammen med to koster fra Body shop. Testa den også i butikken og jeg fikk DE grønne øynene! Føler meg som en stjerne!! :D Tror nok det blir mine favoritter utover ja! Skjønner GODT at du er fornøyd! PS! Ser det er 20 stk som har anmeldt det skrinet på makeupalley, og 96% ville kjøpe den igjen og den har fått 4.8 av 5.0 i poeng.. Det er sykt bra! Endret 19. juli 2007 av Rexina
taliee Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Hvilken var det du kjøpte? Blei forvirra jeg, jeg å vil ha grønne øyne! Har i utgangspunktet samme farge på øynene som du!
Saeria Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Jeg vil anta at hun kjøpte det lilla skrinet. Lilla fremhever grønnfarge. Det gjør det med mine grønnbrune øyne også.
Rexina Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. juli 2007 Ja det ble de lilla ja:D Utrolig lekre!
Rexina Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har den lilla/rosa og er kjempefornøyd med den Tror faktisk ikke jeg har brukt noen av de andre øyenskyggene mine siden jeg kjøpte den i november... Men hvilke av fargene bruker du og hvor plasserer du de? Bruker du en kost eller de svamp-applikatorene som føler med? "Kvelds-looken" får jeg til og det ser veldig bra ut, men har prøvd å få til en "hverdags/jobb-look", men da ser det litt kjedelig ut. Eller: det ser bra ut, men mangler "omph" liksom:P Det lille ekstra..
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 19. juli 2007 #12 Skrevet 19. juli 2007 Jeg fikk lyst på den med bronsje/brun/gull øyenskygge. Er den å få kjøpt i parfymeri i Norge? Kan ikke huske at jeg har sett den...
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2007 #13 Skrevet 20. juli 2007 Hei igjen! Jeg kjøpte min i utlandet, så jeg er ikke sikker på om den selges i Norge. Jeg har mest brukt den rosa og den brune til hverdags. Legger den rosa som base ved hjelp av aplikatoren som følger med og legger den brune langs global linja med en kost. Du høres ut som at du er like fornøyd som meg da jeg fant den. Kjenner igjen meg selv på beskrivelsen din .
Rexina Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 20. juli 2007 Chanell: Ja, så den bronse/gull paletten på Esthetique i går, men den var utsolgt.. Og av den lilla kjøpte jeg den siste.. men regner med at det ikke er Limited Edition, siden den står oppført på Dior-sidene blandt øyenskygger:)
Rexina Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 20. juli 2007 Gjest: Hvis du bruker en kost kan du bruke de mørkere fargene også, og bygge fargen opp så mye du vil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå