Gjest Gjest_maya_* Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 samme dagen som jeg fikk dattra mi så tok xn min med seg sønnen som er storebror. han tok av seg jakka og sier denne gensern fikk jeg av kjærsten til pappa og du er ikke kjærsten til pappa lengre 5år han da. jeg visste ikke at han hadde fått seg dame- overreagerte jeg? gråt og ble sint
Gjest *Madam Mim* Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Skjønte ikke helt dette, jeg. Har eks'en din fått seg ny kjæreste? Er det han som er far til dattera di?
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Vet ikke om jeg forstod deg helt: den nyfødte har vel også en far. Dette er ikke din eks? Så om ikke har altså også du en ny kjæreste??? I tilfelle er mitt synspunkt at du kanskje overreagerte litt. Din eks har jo all rett på ny kjæreste, samt 5åringer sier mye rart - Der er ikke akkurat ett filter hos de smårollingene der nei i ditt forsvar : Du hadde nylig født. full av hormoner i blodet. lett at disse følelsene strømmer over
Gjest Bellatrix Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Hvis han er en eks av deg så må han få lov til å få ny kjæreste. Hvis han var sammen med deg på det tidspunktet 5-åringen sa han hadde en annen kjæreste skjønner jeg at du ikke bare er lei deg, men lynforbanna.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Du har et barn, storebror er broren til barnet, og skulle hilse på lillesøster. X-en din hadde ikke fortalt han hadde fått ny dame, det fikk du vite par barsel av ditt barns storebror. Forstår jeg deg rett? Isåfall er jeg enig i at det var en idiotisk måte å håndtere dette fra x-en din sin side, småtasser har ikke filter og det går ikke an å regne med at han ikke nevnte den nye da.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Du gråt fordi du lå der med ditt nye barn, som hadde en annen far enn han som er eksen din, og fikk vite at han også har funnet noen? -Hvis det er scenariet, synes jeg det er trygt å si at du overreagerte (Men hvorfor skulle ekser som ikke har barn sammen komme på barselsbesøk, om dere ikke har et felles barn også?) Han leverte datteren dere har sammen, han har et barn fra før, ikke med deg, men som kjenner deg, og du fikk vite at han har en ny kjæreste? -Hvis det er scenariet, se ovenfor. Du har fått datteren med ham, men det er slutt mellom dere nå, og du fikk vite det? -Da skjønner jeg at det er trist.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Du gråt fordi du lå der med ditt nye barn, som hadde en annen far enn han som er eksen din, og fikk vite at han også har funnet noen? -Hvis det er scenariet, synes jeg det er trygt å si at du overreagerte (Men hvorfor skulle ekser som ikke har barn sammen komme på barselsbesøk, om dere ikke har et felles barn også?) Han leverte datteren dere har sammen, han har et barn fra før, ikke med deg, men som kjenner deg, og du fikk vite at han har en ny kjæreste? -Hvis det er scenariet, se ovenfor. Du har fått datteren med ham, men det er slutt mellom dere nå, og du fikk vite det? -Da skjønner jeg at det er trist. (I alt. 1 og 3 tar jeg utgangspunkt i at du har et nyfødt barn, det er som virker mest sannsynlig, ut fra hvordan du skriver...)
Mrs. K Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Eksen er faren til den nyfødte? Hvis eksen er faren til den nyfødte kan det vel tenkes at bruddet mellom dem er ganske friskt og da er det vel ikke så rart å reagere kraftig på nyheten om en ny dame, især når hormonene raser rundt i kroppen og han faktisk ikke har hatt vett til å fortelle det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå