Gå til innhold

Barnevakt på brylupsdagen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi skal ha barnevakt til barna våre fra ca kl 20.00 og til mine foreldre vender nesa hjem, i 02.00 tiden regner jeg med.

Men så til det store spørsmålet:

Hvilken sum skal vi betale barnevakten??

Endret av Dinah
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi skal ha barnevakt til barna våre fra ca kl 20.00 og til mine foreldre vender nesa hjem, i 02.00 tiden regner jeg med.

Men så til det store spørsmålet:

Hvilken sum skal vi betale barnevakten??

Tja... 500kr kanskje?

Jeg satt myyye barnevakt før, for 200kr over natta osv, så jeg hadde vær kjempefornøyd m d ;)

Vi skulle egentlig gi 1000kr for at barnevakten skal ha han over natten, men vi ble heller enige om at hun gjorde dette gratis, så stiller forloveden min opp som gratis DJ i hennes bryllup neste år.

:)

Skrevet
Tja... 500kr kanskje?

Dette var den første summen jeg tenkte på.

Får høre litt om hva dere andre mener er en grei sum.

Skrevet

Jeg syns også 500kr hørtes helt greit ut. (Også litt godis og brus og sånt å kose seg med utover kvelden kanskje :) )

Skrevet
Jeg syns også 500kr hørtes helt greit ut. (Også litt godis og brus og sånt å kose seg med utover kvelden kanskje :) )

Ja, litt godis og brus hører med :popcorn:

Skrevet

Of course! ;)

Skrevet

Jeg hadde betalt 500 kr og brus + godis for en som skal passe her hjemme den tida du nevner.

Nå skal vi ha begge barna borte fra rundt 15 lørdag til rundt 14 søndag, så da blir det litt annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...