Gå til innhold

Hvilke mobil vil du anbefale meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Peppa
Skrevet

Skal kjøpe meg ny mobiltelefon.

Og vil gjerne få tips fra dere om hvilke som er "best"!

Jeg bruker mest mobilen til å ringe og skrive meldinger med. Tar også en del bilder som jeg sender.

Vil gjerne at den skal se bra ut, ikke sånn kjedelig standard "nokia look"...om dere skjønner hva jeg mener.

Og den skal ikke være så alt for dyr heller, jeg har 2 unger i hus, så den kommer sikkert til å havne i hendene på dem en eller annen gang.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal kjøpe meg ny mobiltelefon.

Og vil gjerne få tips fra dere om hvilke som er "best"!

Jeg bruker mest mobilen til å ringe og skrive meldinger med. Tar også en del bilder som jeg sender.

Vil gjerne at den skal se bra ut, ikke sånn kjedelig standard "nokia look"...om dere skjønner hva jeg mener.

Og den skal ikke være så alt for dyr heller, jeg har 2 unger i hus, så den kommer sikkert til å havne i hendene på dem en eller annen gang.... :sjenert:

:) skjønner akkurat hvordan det er, befinner meg i lik situasjon. Vil ha en ny mobil, men vet ikke hva jeg skal satse på. Og ja, har to barn som er ganske nysgjerrige og liker å utforske slike ting som mobiler, fjernkontroll osv.

Skrevet

Jeg personlig sikler veldig på motorolas nye "kamskjelltelefon" razr2, den skiller seg litt ut og holder nok en bra kvalitet.

Men den er ikke kommet og koster nok fort noen grunker.

Ellers vil jeg anbefale dere å se på Amobil

Her finner dere tester av de fleste telefonene som er og kommer på markedet.

Så er det vel litt opp til en selv hvilken telefon man ønsker seg selv.

Jeg har bare hatt nokia i min mobilkarriære, men har ikke et veldig sterkt forhold til Nokia. Har vært endel tull innimellom, men det er litt smak og behag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...