Gjest gjest30 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg er snart 31 år. Har to barn som jeg fikk ganske ung, da jeg var 20 og 23 år. Etter det har vi kavd , har klart oss uten prevensjon alle årene helt til nå. En av de få muligheter vi har igjen , er prøverrør siden han har for få levende sædceller. Hva mener dere andre, høres det idiotisk ut å ta prøverrør for å få et tredje ønske-barn ? Jeg har kjempelyst på et til barn, og har ikke gitt opp håpet ennå. Han har også lyst på, men det er meg som er mest ivrig på å bruke privat sykehus for å få det tredje ønskebarnet
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 I mine øyne, nei. Er vel ikke "verre" det enn å bruke samme sum på en ferietur el
Gjest Chrizzy Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Nei, det synes jeg ikke det er noe galt i. Jeg skjønner godt at du vil det. Tvi tvi
Leo Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Galt? Det må da vel være helt og fullt opp til paret!
LilleMy28 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ser absolutt ingenting galt i det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå