Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått sånt test-sett fra Everydag Minerals... til concealeren brukte jeg bare finger, vet ikke om det er noen annen måte å gjøre det på?

Og ellers hva trenger jeg til mineralsminke og ikke minst er det noe spes. fremgangsmåte ved påføring av de forskjellige og slikt...

helt fersk på mineralsminke jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

se de ulike trådene her inne eller sjekk ut websidene til de som selger mineralsminke for tips om børster og påføringsteknikker

Skrevet

Påføring av foundation: Bruk en stor pudderkost, gjerne flat, eller en "kabuki", dunk ut litt foundation i lokket på esken eller i en kopp e.l , snurr kosten rundt i foundationen, og påfør i annsiktet.

Klønete forklaring, men se f.eks på Id sin side, der er det godt forklart.

Til concealer kan du bruke en bitteliten kost, f.eks en øyenskyggekost. Samme prinsipp som foundation.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har fått sånt test-sett fra Everydag Minerals...

helt fersk på mineralsminke jeg...

Ser at test-settene er gratis. Men hvor mye betalte du for frakten?

Skrevet

Det finnes masse hvordan-påføre-mineralsminke-videoer på Youtube. Bare søk på de ulike mineralsminkemerkene (i hvert fall de store som Bare Escentuals/ID osv).

Gjest Gjest
Skrevet

... er det fler enn meg som søler utrolig mye med mineralfoundation fra id? Jeg har prøvd å holde det meste nede i boksen, men etter å ha reist et par turer med sminke i kofferten har en større mengde blitt ristet ut... Og det enda jeg har latt klistrelokket være på.. og etter en "sminkesession" er det gjerne foundationstøv over halve badet :-/ Utover det er jeg veldig fornøyd. Bruker foreløpig en gammel (rund) pudderkost med naturhår fra Body Shop til påføring - den drysser litt, men resultatet blir bra nok.

Skrevet

Viss jeg ikke tar helt feil så er det små videosnutter inne på www.bareminerals.com

Gjest Tigerjente
Skrevet

Det er veldig lett når man kommer inn i det. Jeg har sluttet å søle så mye nå, og leggingen av make-up går mye fortere enn for bare ett halvt år siden.

Men joda. Søling er det hele tiden. :eeeh:

Skrevet
... er det fler enn meg som søler utrolig mye med mineralfoundation fra id? Jeg har prøvd å holde det meste nede i boksen, men etter å ha reist et par turer med sminke i kofferten har en større mengde blitt ristet ut... Og det enda jeg har latt klistrelokket være på.. og etter en "sminkesession" er det gjerne foundationstøv over halve badet :-/ Utover det er jeg veldig fornøyd. Bruker foreløpig en gammel (rund) pudderkost med naturhår fra Body Shop til påføring - den drysser litt, men resultatet blir bra nok.

JA! Sliter med det samme - det er noe herk! Men har de andre merkene andre bokser? Jeg har nemlig bare prøvd ID, så jeg vet ikke om de andre merkene har kommet opp med en bedre løsning.. Jeg er "alltid" på reis (pendler), og da er det helt pyton at det kommer så mye ut av boksen.

I tillegg sper det jo seg over hele badet ja... Men det har vel litt med mine noe ukontrollerte armbevegelser også å gjøre, hehe... :ler:

Skrevet

Jeg har en sånn liten "reiseboks" med mineralsminke som jeg bruker på ferie. Når jeg har med den, dunker jeg bare litt foundation over i en kopp eller på en tallerken etc og bruker det som "lokk-til-å-snurre-rundt-i".

Skrevet

Jeg har IsaDora Foundation, men er ikke så dreven, så det blir en del foundation støv etter meg.. Men jeg pleier også å ha med foundation på reise, så jeg kom på en fin løsning:

Tok en tjukk svamp jeg hadde liggende fra etannet produkt, og klipte til og la i boksen, så nå holder alt seg bra i boksen:)

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest Tigerjente
Skrevet

På størrelse med en ert fikk vi beskjed om på I.d. Kurs

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest Tigerjente
Skrevet

Begynn med en flat, også øk om du syns det er lite.

Støver det når du fører det på ansiktet er det for mye på kosten, eller du har ikke jobbet pudderet godt nok inn i kosten.

Skrevet
Ser at test-settene er gratis. Men hvor mye betalte du for frakten?

5 dollar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...