Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Og noen som vet hvor man kan kjøpe gode naturbørstkoster til mineralfoundation som ikke er altfor dyre? SYnes ID sine er veldig dyre. Har sett på denne, men er den OK kvalitet? http://kissme.no/nettbutikk/vare/informasjon/10183 Andre steder på nettet de selger billige kabuki børster til mineralfoundation?
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Sånn som jeg forstår det er dette det samme som i.d sin flawless face børste. Jeg har denne og bruker den av og til til bronzer og blush men ikke til foundation. Det er den av i.d børstene mine som røyter minst men det er hard og stikker litt på huden. Skal du bruke børsten hovedsaklig til foundation ville jeg kjøpt en kabuki eller flattop.
Gjest Deception Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Isadora-børstene er laget av naturhår.
Miel Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Jeg synes ikke noe om naturhår, jeg. De røyter jo verre... Jeg har bare koster fra Body Shop nå, de er syntetiske og veldig gode. Den store pudderkosten vasker jeg 1-2 ganger i uken, og selv etter halvannet år er den like fin - har ikke mistet så mye som et hår!
Ce'Nedra Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Og noen som vet hvor man kan kjøpe gode naturbørstkoster til mineralfoundation som ikke er altfor dyre? SYnes ID sine er veldig dyre. Har sett på denne, men er den OK kvalitet? http://kissme.no/nettbutikk/vare/informasjon/10183 Andre steder på nettet de selger billige kabuki børster til mineralfoundation? På www.everydayminerals.com har de ekte Kabukibørster til rundt 70 kroner. Jeg er storfonøyd med min, den er av samme kvalitet som ID sin. Anbefales
Ce'Nedra Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 PS: De har også verdens beste pudderkost til samme prisen
Fam Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Ja Isadora sin kost er av naturhår. Den er litt stiv i busten for å si det slik, men det røyter ikke...som I.d sin dyre kost. Jeg har kabuki og pudderkost fra everyday også, og de er mye rimeligere. Myke og gode er de også..men røyter litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå