Gå til innhold

Hjelp til å finne en større versjon av dette bildet?

Anbefalte innlegg

Gjest Yoghurt
Skrevet (endret)

Vet ikke helt om dette er rett sted, men prøver meg, lurer på om noen har en større versjon av et bilde jeg trenger til en bursdagsgave. Er et håndarbeidsprosjekt, så trenger dette bildet ganske stort så det er lett å se mest mulig detaljer.. Det er det som ligger øverst på wikipedia her http://en.wikipedia.org/wiki/Hair_(musical) , er meget, meget takknemlig om noen kunne hjelpe meg med dette.

Endret av Yoghurt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel strengt tatt ikke lov til å poste bilder man ikke har opphavsrett til, er det?

Skrevet

Kanskje jeg blander med album, beklager avsporingen.

Gjest Yoghurt
Skrevet

OK fornøyde nå da?

Trener dette så om noen faktisk kan hjelpe meg hadde det vært veldig flott.

Skrevet

Nå var det ikke meningen å fornærme deg.

Kan du bruke dette?

Hvis du tar et billedsøk på "harir"+"poster" så kommer det opp en del forskjellig.

Gjest Gjest
Skrevet

Kanskje du kan lime bildet inn i paint, og blåse det opp til det blir i pixelvariant?

Gjest Yoghurt
Skrevet

Ble ikke fornærmet egentlig. Eller jeg ble irritert men det fordi jeg måtte rekke noe, så det var ikke deres feil. Så sorry, og takk for hjelpen, men det gjest sa, om å blåse det opp til det blir i pixelvariant var faktisk det mest geniale jeg har kommet borti. Det ble som et slags mønster nå som det ble pixlete, helt genialtgenialtgenialt. Tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...