Gjest Yoghurt Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Vet ikke helt om dette er rett sted, men prøver meg, lurer på om noen har en større versjon av et bilde jeg trenger til en bursdagsgave. Er et håndarbeidsprosjekt, så trenger dette bildet ganske stort så det er lett å se mest mulig detaljer.. Det er det som ligger øverst på wikipedia her http://en.wikipedia.org/wiki/Hair_(musical) , er meget, meget takknemlig om noen kunne hjelpe meg med dette. Endret 17. juli 2007 av Yoghurt
Brunhilde Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Det er vel strengt tatt ikke lov til å poste bilder man ikke har opphavsrett til, er det?
Brunhilde Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Kanskje jeg blander med album, beklager avsporingen.
Gjest Yoghurt Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 OK fornøyde nå da? Trener dette så om noen faktisk kan hjelpe meg hadde det vært veldig flott.
Brunhilde Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Nå var det ikke meningen å fornærme deg. Kan du bruke dette? Hvis du tar et billedsøk på "harir"+"poster" så kommer det opp en del forskjellig.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Kanskje du kan lime bildet inn i paint, og blåse det opp til det blir i pixelvariant?
Gjest Yoghurt Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Ble ikke fornærmet egentlig. Eller jeg ble irritert men det fordi jeg måtte rekke noe, så det var ikke deres feil. Så sorry, og takk for hjelpen, men det gjest sa, om å blåse det opp til det blir i pixelvariant var faktisk det mest geniale jeg har kommet borti. Det ble som et slags mønster nå som det ble pixlete, helt genialtgenialtgenialt. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå