Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når min mor og jeg skal finne på no sammen blir det oftest shopping. Tenkte det kunne vært hyggelig å gjort noe annet, men er litt tom for ideer selv. Er det noen som har tips og ideer til hva annet man kan gjøre sammen og som ikke koster så fryktelig mye. Kanskje greit å nevne at jeg er voksen.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på kino eller teater er jo veldig hyggelig, men ikke det rimeligste, iallefall ikke teater. Og er ikke så lett å prate sammen underveis heller :D

Mva med å se en god film sammen hjemme hos en av dere? Lage god middag sammen først, og bare kose seg sammen?

Dra på biltur, til ett museum, en severdighet eller noe i den dur? :)

Skrevet

Hva med en tur i skogen, det koster jo ingenting, eller en tur i svømmehallen.

Skrevet

Jeg går ofte tur sammen med mamma, gjerne i marka på onsdager når det er åpne hytter som serverer middag.

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Jeg har et veldig godt og nært forhold til mamma, hun er en av mine beste venninner.

Her er litt av hva vi har gjort sammen, og har planer om å gjøre sammen: (mamma er 55- jeg snart 30)

Gått turer

Cafeturer

Shopping/ "Vindusshopping"/ prøveromsshopping i DYRE butikker (klær& interiør)

Dagspa

Helgespa

Storby-weekend

Diverse kurs (vev, plantefarging av garn, blosteroppsatser friske/tørre, matkurs, vinkurs)

Tregenerasjons jentetur til Spania (mamma, jeg og min datter).

Stakkars pappa, ser jo ut som han ikke får være med på noe han. Men sammen med han snekrer jeg, maler hus og fikser "alt mulig rart"- og dermed er han strålende fornøyd!!!

Endret av prestekrage
Skrevet (endret)

Dette gjør mamma og jeg:

Gå tur

Kino

Cafe

Opera/teater/ballett

Spise ute

Drikke oss fulle (jepp, helt ukomplisert å drikke med mamma)

Endret av Pax
Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takk for mange gode tips og ideer. Tror nok det blir no annet enn shopping neste gang ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...