Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #1 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg er en jente på 18 år som er veldig sjalu av seg. for 1 år siden var jeg sammen med en gutt jeg ble utrolig forelsket i. det varte i 3 månedner så slo han opp. prøvde å ta livet mitt flere ganger. selv om ing er bedre nå så er jeg absolutt ikke kommet over han enda. og hvis jeg hører om han og en annen som jeg ikke har gjort enda, kommer jeg bare til å ta livet mitt. er så utrolig sjalu.orker ikke at han skal få seg en annen. eller rote med en annen. ikke engang snakke om en annen jente. føler det er noe galt med han. jeg vet vi aldri blir sammen igjen. men jeg orker snart ikke mer. hilsen frustrert jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 1. april 2002 #2 Del Skrevet 1. april 2002 Er ingen ekspert på dette området, men du trenger nok en voksen person og snakke med.. Kanskje en lege eller psykolog? Å prøve å ta livet sitt er en alvorlig ting, og når du har slike følelser bør du nok søke hjelp. Håper ting ordner seg da. Klem fra meg _________________ *Miss Gemini* 1212[ Dette Innlegg er endret av: Miss Gemini den 2002-04-02 01:42 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 2. april 2002 #3 Del Skrevet 2. april 2002 Du bør ta deg en tur til lege. Der kan du snakke med han, kankje få time tilo psykolog, eller få noen piller Håper du blir bedre12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #4 Del Skrevet 2. april 2002 problemet er at jeg har vært hos psykolog... ingenting hjleper. føler meg ikke gal heller. har d bra på en måte. sjalusi jente som skrev innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #5 Del Skrevet 2. april 2002 You need help my friend. Ingen kan "eie" en annen - da kveles vi.... skjønner at sjalusi er vondt, men.... det er ødeleggende for et forhold. Vi må stole på hverandre....og respektere hverandre.... det er 1. bud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #6 Del Skrevet 2. april 2002 Du kan da umilig ha det bra "på en måte" hvis du går rundt og ikke tåler at din ex lever livet sitt..? Kjære deg, det er vont å ha det som du, og ingen gutt i verden er verdt å ende livet sitt over. Du må prøve å oppsøke hjelp, det er farlige tanker du har. Tror ikke du er satt i kontakt med riktig hjelpeapparat før. Søk hjelp jente, og få satt tingen i riktig perspektiv. Du vil helt sikkert få det bedre med deg selv, og da vil du også være istand til å møte en som du kan få det veldig fint sammen med. Lykke til Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. april 2002 #7 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg vet at dette høres enkelt ut, men det kommer nye sjanser og nye gutter. Du kan jo ikke tvinge ham til å være sammen med deg heller.. Du er ennå så ung at du har hele livet forran deg. Gå ut på byen, møt nye mennesker og nyt å være singel (det er egentlig ganske deilig). Når jeg var på din alder hadde jeg ofte perioder da alt var vanskelig og håpløst. Jeg kom ALDRI til å få en skikkelig kjæreste, jeg kom til å bli arbeidsledig og alene. Enkelte ganger ville jeg bare legge meg ned og sove resten av livet. Livet blir lettere og uansett så går det videre. Om et år eller to er eksen glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #8 Del Skrevet 9. april 2002 er ei jente på 19 som også lider av veldig sjalusi. jeg har kjæreste, vi har vært sammen i 1,5 år og snakker om å gifte oss. jeg elsker han utrolig høyt, men har et problem, nemlig at jeg blir alt for lett sjalu. blir sjalu bare viss han prater med ei anna jente, ser på ei jente, snakker om ei jente. innbiller meg at han sammenligner meg med andre jenter og at han synes de er bedre, tror ofte at han fantaserer om andre jenter, er han taus en stund og bare ligger og tenker er jeg sikker på at han tenker på jenta han prata med i går.... er helt grusomt! er så utrolig redd for framtida, kommer han til å finne seg noen andre!!!? er bare tanker jeg har, for jeg vet han elsker meg, men likevel kommer slike tanker! sliter veldig med dette, blir sjalu tilogmed på damer han ser på tv! da er det noe galt.... det som hjelper er å si til seg selv hver dag at jeg er pen, jeg kan noe, jeg er unik osv, skrive oppmuntrende lapper rundt omkring, snakke med andre gutter, legge merke til at menn snur seg etter meg på gata, det er ikke lett, men vet at det eneste jeg kan gjøre er å stole på han, han sier jo til meg hver dag at han er gla i meg, vi skal gifte oss, og jeg burde være overlykkelig!! likevel kommer sjalusitankene snikende......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå