ehv61 Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Har vert inne å sett meg litt rundt,Mye jeg kunne ha lyst på.Men så er det det da om det er trygt å handle der.Får man det man har bestilt?Og kvaliteten?Hører gjerne erfaringene dere?
Mediocre Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har bare positive erfaringer, men det er sikkert mye useriøst som finnes også. Har bestilt et par vesker og noen postere, fikk alt etter maks et par ukers tid, i den tilstanden som ble beskrevet. Fornøyd med ebay, jeg
Pingse Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Sjekk feedback score'n til selger før du kjøper noe. Den bør helst være 100% positiv eller oppunder der. Du kan også gå inn og sjekke comments, for å se hva kjøperne er har vært fornøyde, evt. misfornøyde med. Jeg har handlet masse på Ebay. Sko, klær, vesker, sminke og hudpleie. Kun en gang har jeg vært utsatt for en uærlig selger, og dette løste seg veldig greit da jeg tok kontakt med EBay. De har en funksjon hvor du kan rapportere uærlige selgere/kjøpere. Ebay er kjempegreit, vær bare obs på at tollgrensa i Norge ligger på 200 kroner. Kan være lurt å spørre selger om han/hun kan sette en lavere verdi på pakken.
ehv61 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Takk skal dere ha.Hva skjer hvis jeg har handlet for 500 kr fra forskjellig selgere?Da blir jo tollen under 200 pr sending. Sykt med en tollgrense på bare 200.
Bokormen Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Tollgrensen gjelder per pakke. Derfor sender ofte nettbutikker, som feks Play, cder og dvder fra en bestilling i flere pakker, så man kan unngå tollen
ehv61 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Takker og bukker. Høres ut som jeg kan være trygg på å handle derfra
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Kan forresten være veldig lurt å bruke pay pal når man handler på ebay, blir litt tryggere da. Eller bruk et kredittkort, ikke et debetkort, så kan du nekte å betale hvis du mot formodning skulle bli svindlet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå