Gjest Heisann :-) Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hei! Når jeg skal bestille tur/retur (samme båt og bare en natt ombord) på Stena Line og velger meg en lugar på utreisen.Får jeg da denne lugaren automatisk på hjemreisen da? Først så sa jeg hvem lugar jeg skulle ha ut og hjem igjen. Da stod det på ut og hjem samme lugar. Så sa kjørsten min at jeg ikke trengte å velge lugar på hjemreisen fordi jeg da får denne lugaren automatisk hjem igjen også. Men da jeg valgte kun lugar på utreisen så stod det ikke denne lugaren på hjemreisen. Hva er riktig å gjøre? Kan jeg risikere å ikke få lugar på hjemreisen da? Huff dette ble kronglete skrevet, men hva er riktig? Noen som vet dette som er litt mer reisevant enn meg!? Stena Lines sider var litt uoversiktlige!
Gjest Silmarill Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Forstår det slik at du skal ha en 24 timers tur. Du må da gå inn på det som heter minicruise http://www.stenaline.com/stena_line/norway...ise_24_t__.html
Gjest Heisan:-) Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Takk for svar Silmarill Jeg har nå bestilt tur for datteren min og meg.Det var igrunn lett som en plett på den siden du gav meg. Takk skal du ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå