Gå til innhold

Lesbe... no more!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

Jeg har levd i lesbisk partnerskap med dama mi i snart fire år nå. Men nå forteller hun meg at hun er bifil!

Hun har begynt å date gutter, og spurte om det var greit. Det er det ikke, men jeg ble så satt ut at jeg svarte "ja".

Sengekosen vår er den samme, men mye skjeldnere. Hun er vakker, og har sex med en gutt på si. Jeg liker ikke dette. Hun har så lite tid til å være lesbisk sammen med meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gry_*
Skrevet

Ja, hvordan visste du det?

Skrevet

For meg er det helt klart at du må fortelle henne om hvordan du føler om dette, og at du ikke takler dette. For meg ville dette være som om kjæresten min var utro, og det hadde jeg absolutt ikke godtatt!

Ingen artig situasjon nei, håper dette løser seg bra for deg :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Har aldri skjønt hvorfor det skal være mer akseptabelt at partneren er utro/puler rundt med en av motsatt kjønn enn den fornørmede, enn med en av det samme.

Skrevet
Har aldri skjønt hvorfor det skal være mer akseptabelt at partneren er utro/puler rundt med en av motsatt kjønn enn den fornørmede, enn med en av det samme.

Helt enig!!!

Gjest Mirina
Skrevet

Det at hun har funnet ut at hun er bifil, gir henne ikke rett til å ha sex med andre menn om det plager deg. Hun er jo rett og slett utro.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Utroskap er utroskap uansett kjønn, men når du svarte ja så tok hun det vel som et ja. Hun tror kanskje dere har et såkalt åpent forhold?

Gjest vimselot
Skrevet

Du må godta dette om du vil være sammen med henne, er hun bifil, så har hun/dere et problem. Godtar du det ikke, er vel mitt råd å gjøre det slutt... men vet om homofile som godtar at den andre er bifil. Selv om det smerter og er vondt. Likevel har de jeg kjenner holdt sammen i femten år nå, men den som ikke er bifil har ofte tunge dager.

Kan ikke gi deg noe råd. Skrev bare ned om et par jeg kjenner hvor den ene er frustrert over at den andre har sex med damer (dette er menn da, men samme det)

De klarer å prate om dette, men de har andre problemer også, som alle andre i parforhold, husarbeid osv. Du må nesten prate med dama di, og fortelle hva du føler.

Vet om lesber som viste seg å ikke være så lesbisk likevel, ingenting er absolutt...jeg vet ikke. Det burde jo vært så bra, men så kjører en det rett ned.

Da er det opp til deg, godtar du dette og hva føler hun for deg? Hva føler hun for han? Er det kun sex med han, mens du er den hun elsker? Slike ting må dere snakke om.

Er hun bifil, er hun det da, men det er ingen unnskyldning til å ha sex med andre (menn eller kvinner), men kan være en forklaring, spesielt om hun har lite erfaring med menn fra før.

Ta en prat, fortell hva du føler, men spør også hva hun føler om saken, uten å angripe henne.

Skrevet

Å være bifil betyr ikke at man MÅ ha to partnere, både en mann og en kvinne.

Jeg er selv bifil, men har av egen fri vilje satset på en mann. Det hadde ikke vært mer greit for ham om jeg hadde en kvinne på si enn en mann.

Hvis det er greit for deg at hun er sammen med en mann i tillegg til deg, er det vel ikke et problem. Be henne bare prioritere tiden sin like mye sammen med deg som med ham.

Gjest lillebøll
Skrevet

Hvorfor tror enkelte at det å være bifil er det samme som å måtte ligge med begge kjønn, selv i parforhold?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...