gattissima Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har ikke tid til å gå til hårfarging for jeg reiser på ferie, så jeg må ty til hjemmemetoden. Kan ikke bruke permanent farge, det kommer i veien for videre planer med håret mitt. I gamle dager var det noe som het glansvask. Farge som ble vasket ut på 1 ukes tid. Finnes dette lenger i butikkene? I såfall, finnes det noe merke som dekker grå hår bra?
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har ikke tid til å gå til hårfarging for jeg reiser på ferie, så jeg må ty til hjemmemetoden. Kan ikke bruke permanent farge, det kommer i veien for videre planer med håret mitt. I gamle dager var det noe som het glansvask. Farge som ble vasket ut på 1 ukes tid. Finnes dette lenger i butikkene? I såfall, finnes det noe merke som dekker grå hår bra? Hva med color casting creme gloss fra loreal? dette er en hårfarge som gir masse glans og den varer i 6 uker det er ikke permanent, det er det du kaller en glansvask. Husk å ta allergi test da det er det ikke mange som gjør, men for å være på den sikre siden Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå