Gjest zeppelin Skrevet 17. juli 2007 #1 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei Jeg har et lite.. problem(?). Kanskje det virker helt teit og barnslig, men jeg skriver det selvom. Da jeg var 9-10 ble jeg kjent med en gutt. En fantastisk gutt. Jeg ble momentatnt forelsket og det ble tydligvis han også. Da jeg bele tolv og han tretten, spurte han om jeg ville bli sammen med han. Jeg fikk panikk og turte ikke å snakke med ham igjen på ett år. (UTROLIG DUST) Jeg traff han igjen da jeg ble eldre og vi snakket sammen som før. Ingenting hadde egentlig forandret seg. Han var bare helt fantastisk uansett. HELT fantastisk. Nå har det gått ca 3-4 år siden den gang, og jeg treffer han støtt og stadig nå etter at han kom hjem fra millitæret. Men for en stund tilbake, rundt om juletider, sa jeg at jeg framdeles hadde følelser for han. Etter alle disse årene. Og selvfølgelig var ikke de følelsene gjensidig, da han hadde en annen i kikkerten. (ikke nå lenger) Men ingenting har forandret seg etter det. Ingen ubehageligheter..ingenting. Jeg skjønner egentlig ikke hvofor jeg fremdeles holder fast på de følelsene jeg har hatt siden jeg var 9, altså i 9 år. Kanskje fordi han er helt fantastisk? Hah! ' Altså det som fikk meg til å falle for han var at han hadde en utsråling. Han smilte alltid, øynene hans er snill og trofast (hvis dere skjønner).. OG han er selvfølgelig kjekk også,da..hehe. Men det er ikke det jeg legger vekt på. Jeg traff han igjen på kjøpesenteret. Snakket lenge. Skulle ønske det ikke tok slutt. Hva synes dere jeg burde gjøre? Jeg trenger virkelig hjelp.. det er forferdelig å ha det slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvorfor ikke gjenoppta kontakten? Han høres jo ut som en barndomsvenn og det å ta opp kontakten med en barndomsvenn er jo bare koslig..Da vil dere omgåes mer og du vil oppdage hvike følelser du har for han. Inviter han med på cafe,fest..gjør det venner gjør! Husk,du kjenner han ikke hvordan han er nå..han har sikkert forandret seg masse de siste årene hvor dere ikke har hadd kontakt. Mulig at de følelsene du kjenner nå kommer fordi han minner deg om de følelsene du virkelig hadde da dere var yngre. Er ikke sikkert det er "hold" i det du føler i det hele tatt. Det er litt som når man møter på eksen for første gang etter det ble slutt,ofte så dukker det opp følelser som kan få en til å tenke og gruble litt. Man kan sammenligne det med en sang. F.eks om man er på ferie en spesiell plass hvor man ofte spiller en låt omatt og omatt. Så "glemmer" du låta og når vinteren kommer,du slår på radioen og vips så er låta der og du synes du kjenner saltvannsmaken i munnen,sanden melom tærne,parfymelukten av sommerflørten og du kan nesten høre måsene vræle Alt det du forbinner med sangen kommer tilbake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå