Ce'Nedra Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg skal snart i bryllup, og trenger noe tilbehør som passer til kjolen jeg har kjøpt. Så et par sølvsko på Bianco, men jeg var så dum og kjøpte dem ikke da. Rett etterpå var de utsolgt. Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i dette?
Smørblomsten Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Synes jeg ser sølvsko "overalt" jeg...Eurosko, Din Sko, Skoringen til billig penge.. Veske er d verre m, d har jeg også lett lenge etter, uten å ha funnet den perfekte som får plass til både penger, mobil, kamera, sminke osv..lettere å finne SMÅ vesker i sølv, enn de LITT større.
Rainbow Brite Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Jeg skal snart i bryllup, og trenger noe tilbehør som passer til kjolen jeg har kjøpt. Så et par sølvsko på Bianco, men jeg var så dum og kjøpte dem ikke da. Rett etterpå var de utsolgt. Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i dette? Gå på Bianco, forklar skoene, og få dem til å ringe til alle biancoavdelingene i nærheten og til så langt du er villig til å dra for dem. Har de på andre siden av landet, få dem til å sende til din lokale avdeling. Får du fortsatt ikke tak i skoen, gjør et søk på qxl, ebay eller finn.no, finner du fortsatt ikke, må du se deg om etter en annen sko! Lykke til
Ce'Nedra Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2007 Takk for tips Har sett en del sølvsko jeg også, men siden de er til pen kjole, vil jeg gjerne at de skal være litt nette. De fleste jeg ser er klumpete. Kunne helst ønsket et par med stiletter. Skal ringe Bianco i morgen
Rexina Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Synes jeg ser sølvsko "overalt" jeg...Eurosko, Din Sko, Skoringen til billig penge.. Veske er d verre m, d har jeg også lett lenge etter, uten å ha funnet den perfekte som får plass til både penger, mobil, kamera, sminke osv..lettere å finne SMÅ vesker i sølv, enn de LITT større. Jeg fikk DRØMMEVESKA til bursdagen min for to dager siden! Den er perfekt! Er fra Friis Company, men ser ikke billig ut som mange av veskene deres kan gjøre. Det er en stor clutch-veske (ala denne ) bare i sølv og uten sømmene foran. Og inni var det et rom i midten med ennå en sånn låsemekanisme, så den hadde tre rom. Og den er veldig romslig:) Får med alt jeg trenger: Mobil, kortholder, litt sminke, hårbørste, nøkler.. og den ser så elegant ut (samtidig som den kan brukes til hverdags). Fikk den av noen venninner som ble helt forelska i den, men det var bare 1 igjen, så da kjøpte de den til meg, i stedet for å krangle om hvem som fikk den:P Den burde sjekkes ut, Smørblomsten:) (fant dessverre ikke bilde av den på nettet)
Smørblomsten Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg fikk DRØMMEVESKA til bursdagen min for to dager siden! Den er perfekt! Er fra Friis Company, men ser ikke billig ut som mange av veskene deres kan gjøre. Det er en stor clutch-veske (ala denne ) bare i sølv og uten sømmene foran. Og inni var det et rom i midten med ennå en sånn låsemekanisme, så den hadde tre rom. Og den er veldig romslig:) Får med alt jeg trenger: Mobil, kortholder, litt sminke, hårbørste, nøkler.. og den ser så elegant ut (samtidig som den kan brukes til hverdags). Fikk den av noen venninner som ble helt forelska i den, men det var bare 1 igjen, så da kjøpte de den til meg, i stedet for å krangle om hvem som fikk den:P Den burde sjekkes ut, Smørblomsten:) (fant dessverre ikke bilde av den på nettet) Høres perfekt ut ja! Men linken du ref. til er forsiden, så vet ikke hvilken du mener den ligner? Friis har mye fint, rart jeg ikke har sett den i sølv da...Er nemlig en veskebutikk her jeg bor som selger mye Friis....
Nemesis Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 DNA har sølvsko med åpen tå, veldig pene. Sølvsko skulle hvertfall ikke være et problem å finne nå for tiden
Rexina Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Høres perfekt ut ja! Men linken du ref. til er forsiden, så vet ikke hvilken du mener den ligner? Friis har mye fint, rart jeg ikke har sett den i sølv da...Er nemlig en veskebutikk her jeg bor som selger mye Friis.... Det er en sånn type veske bare i helt sølv, og den ser ikke så billig ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå