Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har prøvd.? mye av det på nettet og selges på qxl ser jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Liksom" er akkurat riktig ord her, ja! Jeg kan ikke i mine villeste drømmer se for meg at det skal kunne virke. Kjøp en god bh i stedet.

Gjest Gjest_lisa_*
Skrevet

utdannet innen medisin samt naturmedisin.

har gjennom jobben fått mange lignende spørsmål. "Finnes der faktiske piller og/eller kremer som kan forstørre brystene ?? "

Svaret er beklageligvis NEI. Hadde der vært det, hadde dette vært en så stor sensasjon at alle hadde visst om det - og mange hadde brukt disse.

Eneste er p piller. Disse kan gi noe større bryster, men ikke nødvendigvis . Elles er det bare å gå opp i vekt, så vil også fettmassen på bysten øke ;)

Der finnes brystkremer som virker noe oppstrammende. Men dette blir noe ganske annet.

Gode bher og også utvendige "silikon innlegg" går jo an som alternativ om en ønsker større pupper :)

Gjest Gjest
Skrevet

Om de virker så er det pga at de påvirker hormonbalansen din litt på samme måte som p-piller. Med andre ord, ikke spesielt sunt.

Skrevet
Om de virker så er det pga at de påvirker hormonbalansen din litt på samme måte som p-piller. Med andre ord, ikke spesielt sunt.

Det gjør de ikke. Punktum.

Effekten av hormoner er uansett ganske minimal. Jeg kjenner mange som har opplevd å få noe fyldigere pupper etter å ha begynt på p-piller, men det er ikke snakk om å gå opp en cupstørrelse akkurat.

Gjest Gjest
Skrevet
Det gjør de ikke. Punktum.

Det er jeg litt mer usikker på enn deg. Jeg vet bare at det finnes urter som påvirker hormonbalansen, om de påvirker "puppeveksthormoner" aner jeg ikke.

Skrevet

Kroppen vår er så fantastisk innrettet at det er lite som kan trenge gjennom hel hud. Det er dermed svært lite av det vi kliner på på utsiden som har noen effekt på innsiden.

Gjest Gjest
Skrevet
"Liksom" er akkurat riktig ord her, ja! Jeg kan ikke i mine villeste drømmer se for meg at det skal kunne virke. Kjøp en god bh i stedet.

Enig. Hvis man investerer i en ordentlig bra bh kan den faktisk nesten utrette mirakler. Vel og merke kun så lenge man har bh-en på seg...

Så hvis man har penger til overs som man ønsker å investere i puppene sine, velg en bra bh, ikke kremer som lover mye de aldri kan leve opp til!

Skrevet
Enig. Hvis man investerer i en ordentlig bra bh kan den faktisk nesten utrette mirakler. Vel og merke kun så lenge man har bh-en på seg...

Jepp! Jeg tok meg en tur i en ordentlig undertøysbutikk og gikk fra 75 A til 70 B (som er nøyaktig samme cup, men sitter betraktelig bedre på meg), og etterpå har venner kommentert at jeg har fått større pupper. :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
Kroppen vår er så fantastisk innrettet at det er lite som kan trenge gjennom hel hud. Det er dermed svært lite av det vi kliner på på utsiden som har noen effekt på innsiden.

Siktet til pillene, ikke til kremene. Dessuten går endel gjennom hel hud, men da er det oftest snakk om ulike kjemikalier.

Gjest Browniiez
Skrevet

Hva med alle de sidene der man kan se "bevis" da? Hvordan har man jukset seg til det, kan jo tydelig se at tilogmed menn har fått store pupper der... :forvirret: Samtidig så ser ofte brystvortene veldig stygge og store ut, så jeg vil nok aldri tørre å prøve noe sånn.

Skrevet

Kjære, kjære deg, har du hørt om Photoshop? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...