annine Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hei! Er en flittig bruker av rettetang, har til nå brukt en fra Vidal Sassoon, kjøpt på expert. Lurer på å kjøpe meg en litt bedre fra en frisør, og er villig til å bruke litt penger. Så er det noen som kan anbefale meg en rettetang? Og kanskje til og med fortelle meg hvor (helst i bergen) jeg kan få kjøpt den? På forhånd takk
BlackBerry Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Det har blitt sagt mange ganger før, og jeg sier det gjerne igjen GHD Rettetang er uten tvil den beste!
kathrine79 Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Det har blitt sagt mange ganger før, og jeg sier det gjerne igjen GHD Rettetang er uten tvil den beste! Er den smal, svart med rød skrift på?
Sweetiepie Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 HH simonsen=) Kåret til den beste av oss frisører=)
kathrine79 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Har sjekket min Ga.Ma Italy. Brukt den daglig i 3 år, fortsatt like bra. Veldig raskt varm
annine Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2007 Takk for svar! Sweetipie, er litt interessert i denne fra HH simonsen. Ser på hjemmesidene at det finnes flere typer, hvilken vil du anbefale? Og hva er ca pris på disse hos frisørene? (Og du vet vel ikke hvor jeg kan få tak i den?) Har forøvrig halvlangt, tynt hår med bølger/krøller til det ustyrlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå