Gå til innhold

Instant-te (sitron)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Berit_*
Skrevet

Jeg synes det er så godt med sitronte og av den typen som er små "korn", ferdig søtet, hvor man bare heller kokende vann over.

Det er en sånn te som ofte er i te- og kaffemaskiner som enkelte bedrifter har (men ikke der jeg jobber...)

Jeg mener ikke type Urte-/sitronte fra Ricola, den smaker helt annerledes.

Tidligere har jeg fått tak i en type på større dagligvarebutikker men den er nok utgått (husker ikke hva den het). Dessuten har jeg kunnet kjøpe det i Sverige tidligere, men sist jeg var der fant jeg det ikke.

Noen som vet hvor man kan få tak i slik te i Oslo?

Skrevet

De har en type på Lidl, mener at innvandrerbutikker også har.

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg synes det er så godt med sitronte og av den typen som er små "korn", ferdig søtet, hvor man bare heller kokende vann over.

Det er en sånn te som ofte er i te- og kaffemaskiner som enkelte bedrifter har (men ikke der jeg jobber...)

Jeg mener ikke type Urte-/sitronte fra Ricola, den smaker helt annerledes.

Tidligere har jeg fått tak i en type på større dagligvarebutikker men den er nok utgått (husker ikke hva den het). Dessuten har jeg kunnet kjøpe det i Sverige tidligere, men sist jeg var der fant jeg det ikke.

Noen som vet hvor man kan få tak i slik te i Oslo?

Kan kjøpe det på kivi butikker! 8kr per pose(tilsvarer 1liter)

Skrevet

Jeg har tidligere kjøpt denne i små esker på Obs og Ica Maxi, både sitron og solbær. Husker enda hvor god solbær var! Men har ikke funnet igjen denne på noen år. Det var svensk tekst utenpå.

Har så lyst på!

Gjest Gjest_minime_*
Skrevet

Kjøpte et glass instant sitronte forleden på den innvandrer dagligvaren som ligger i Torggata (den som ligger på høyre siden når du går fra sentrum scene, etter sentrum scene, skobutikken og før seven eleven).

• 6 år senere...
Skrevet

Denne teen skulle jeg også gjerne hatt tak i. Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...