Bokormen Skrevet 18. juli 2007 #21 Skrevet 18. juli 2007 Virker jo som hun har en tendens til å beskylde folk for ting "ut av det blå", så da ville jeg ikke bekymret meg så mye for at hun sier at du er årsaken til at bryllupet er avlyst
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #22 Skrevet 18. juli 2007 Virker jo som hun har en tendens til å beskylde folk for ting "ut av det blå", så da ville jeg ikke bekymret meg så mye for at hun sier at du er årsaken til at bryllupet er avlyst Det er ikke bare jeg som har fått gjennomgå av henne det siste året. Selv om hun har fått beskjed om at vi ikke har råd til å tekste så mye, så fortsetter hun å sender meldinger som hun forventer svar på. En ting jeg kom til å tenke på i natt,som kan være årsaken til bruddet. Hun har fortalt en del usanne ting (skriftlig, i et diskusjonsforum) og blitt tatt for det. Det kan være at hennes eks kjæreste har kommet over det og konfrontert henne om det. Er det tilfelle, er det noe rart at han gjorde det slutt før bryllupet.
Gjest Silmarill Skrevet 18. juli 2007 #23 Skrevet 18. juli 2007 Det er ikke bare jeg som har fått gjennomgå av henne det siste året. Selv om hun har fått beskjed om at vi ikke har råd til å tekste så mye, så fortsetter hun å sender meldinger som hun forventer svar på. En ting jeg kom til å tenke på i natt,som kan være årsaken til bruddet. Hun har fortalt en del usanne ting (skriftlig, i et diskusjonsforum) og blitt tatt for det. Det kan være at hennes eks kjæreste har kommet over det og konfrontert henne om det. Er det tilfelle, er det noe rart at han gjorde det slutt før bryllupet. Om hun er slik du beskriver, er det vel ikke så mye å bry seg om! Dersom hun er "kjent" for å komme med usannheter, tviler jeg på at det er så mange som tror henne i denne sammenhengen heller. Uansett så hadde jeg tatt et oppgjør med henne vedr. dette. Det å bli beskyldt for noe som et forlovelsesbrudd ville jeg overhode ikke akseptert. Dette må du selvsagt velge selv! Ta et opgjør eller hev deg over det! Og foresten så husker jeg "krangelen" deres imellom her inne på KG for en meget god stund tilbake. Om det ikke stemmer så ha meg unskyldt
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #24 Skrevet 18. juli 2007 Og foresten så husker jeg "krangelen" deres imellom her inne på KG for en meget god stund tilbake. Om det ikke stemmer så ha meg unskyldt Nå er jeg ikke helt med! Hva slags krangel??
Gjest Vampyra Skrevet 25. juli 2007 #25 Skrevet 25. juli 2007 Hun virker en smule gal spør du meg. Konfronter henne og krev en skikkelig forklaring! Jeg husker også en krangel her inne som handlet om noen som hadde vært ekle mot en inne på bryllupsdagen...
Gjest Pet Skrevet 25. juli 2007 #26 Skrevet 25. juli 2007 Og foresten så husker jeg "krangelen" deres imellom her inne på KG for en meget god stund tilbake. Om det ikke stemmer så ha meg unskyldt Den mellom de to kusinene?
Gjest Vampyra Skrevet 25. juli 2007 #27 Skrevet 25. juli 2007 Den mellom de to kusinene? Det er iallefall den jeg tenker på
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #28 Skrevet 25. juli 2007 Den mellom de to kusinene? Kan være samme personen, men det var ikke meg hun kranglet med da.
Majabeth Skrevet 28. juli 2007 #29 Skrevet 28. juli 2007 Må bare fortelle hva jeg nettopp opplevde...Forrige helg gifta en barndomskompis av meg seg. Var i kirka sammen med ei god venninne. Gratulerte brudeparet, tok noen bilder og dro hjem. I dag fikk jeg telefon fra bruden. Eller det vil si, gubben min tok telefonen, så jeg prata ikke med henne selv. Hun ville bare takke oss for at vi hadde ødelagt ekteskapet deres med å møte opp i kirka! Jaja, så holdt det ekteskapet i én uke altså... TAr meg ikke fryktelig nær av det, for dama er meget spesiell- om man kan si det sånn...
Gjest lillebøll Skrevet 28. juli 2007 #30 Skrevet 28. juli 2007 Må bare fortelle hva jeg nettopp opplevde...Forrige helg gifta en barndomskompis av meg seg. Var i kirka sammen med ei god venninne. Gratulerte brudeparet, tok noen bilder og dro hjem. I dag fikk jeg telefon fra bruden. Eller det vil si, gubben min tok telefonen, så jeg prata ikke med henne selv. Hun ville bare takke oss for at vi hadde ødelagt ekteskapet deres med å møte opp i kirka! Jaja, så holdt det ekteskapet i én uke altså... TAr meg ikke fryktelig nær av det, for dama er meget spesiell- om man kan si det sånn... Gærne folk!
Frigg Skrevet 28. juli 2007 #31 Skrevet 28. juli 2007 Må bare fortelle hva jeg nettopp opplevde...Forrige helg gifta en barndomskompis av meg seg. Var i kirka sammen med ei god venninne. Gratulerte brudeparet, tok noen bilder og dro hjem. I dag fikk jeg telefon fra bruden. Eller det vil si, gubben min tok telefonen, så jeg prata ikke med henne selv. Hun ville bare takke oss for at vi hadde ødelagt ekteskapet deres med å møte opp i kirka! Jaja, så holdt det ekteskapet i én uke altså... TAr meg ikke fryktelig nær av det, for dama er meget spesiell- om man kan si det sånn... Hva er det med slike folk egentlig? Stoler de virkelig så lite på sen de har giftet seg med, for det må jo være det dette handler om eller? Det må da være lov til å gå i kirken å se på at barndomskompisen sin gifter seg? Det hadde da jeg også gjort!
Annie Skrevet 28. juli 2007 #32 Skrevet 28. juli 2007 Må bare fortelle hva jeg nettopp opplevde...Forrige helg gifta en barndomskompis av meg seg. Var i kirka sammen med ei god venninne. Gratulerte brudeparet, tok noen bilder og dro hjem. I dag fikk jeg telefon fra bruden. Eller det vil si, gubben min tok telefonen, så jeg prata ikke med henne selv. Hun ville bare takke oss for at vi hadde ødelagt ekteskapet deres med å møte opp i kirka! Jaja, så holdt det ekteskapet i én uke altså... TAr meg ikke fryktelig nær av det, for dama er meget spesiell- om man kan si det sånn... Er det mulig???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå