Gå til innhold

Bryllup avlyst,

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ei jeg kjenner skulle gifte seg nå. Men det har blitt slutt mellom henne og mannen og hun flyttet ut.

Jeg får skylda for bruddet.

Jeg har ikke gjort noe. Ikke vet jeg hva slags grunnlag hun har, som legger skylden på meg.

Hva ville dere ha gjort?

Ville dere spørt henne eller bare drite i henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ei jeg kjenner skulle gifte seg nå. Men det har blitt slutt mellom henne og mannen og hun flyttet ut.

Jeg har ikke gjort noe. Ikke vet jeg hva slags grunnlag hun har, som legger skylden på meg.

Hva ville dere ha gjort?

Oj, om du helt ærlig ikke vet hvorfor du får skylda ville jeg likt å finne ut av det ja.. :overrasket:

Skrevet

Jeg ville selvsagt spurt!

Men hvordan vet du at hun skylder på deg..? Om hun ikke har sagt det selv, hvordan vet du da at dette er sant?

Gjest Silmarill
Skrevet

Om du bare har hørt rykter om at du er skyld i bruddet og du ikke aner hva det er for grunn det blir lagt i den beskyldningen, må du selvsagt spørre henne.

Du må vel også spørre deg selv om hva du kanskje tror kan være årsaken til at dette er din skyld!

Skrevet

Hmmm.. merkelig.. :sjenert:

På hvilke grunnlag kan hun gi deg skylda?

Du må ihvertfall be om å få vite hvorfor hun skylder på deg.. Har hun sagt d personlig til deg?

Synes d er litt vanskelig å gi tips og råd når dette er alt vi får vite..

Forloveren min måtte ha gjort noe veeldig drastisk hvis d skulle greie å ødelegge forholdet.

Når man tar det steget å bestemmer seg for å gifte seg, burde man være veldig sikker på hverandre og at d er dette man virkelig vil..

Kanskje d er noe som har ligget å ulmet fra før, så kan d ha vært en liten ting du har sagt eller gjort, helt underbevisst, som fikk begeret til å tippe! Men, hvem vet-- hold oss oppdatert

Skrevet

Jeg hadde spurt. Hadde ikke funnet meg i å bli syndebukk på den måten.

Skrevet

Hva ville dere ha gjort?

Hvis noen kom med falske anklager mot meg, da ville jeg selvsagt bedt om en god forklaring. Og alt etter hvilke de følger en falsk anklagelse får, ville jeg vurdert om dette skulle overses, snakkes mer om eller anmeldes. Viktig for vurderingen ville bl.a. vært om vedkommende stiller den falske anklagen er frisk eller syk og hvor stor ulempe anklagen får for mine nærmeste og meg selv.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ville selvsagt spurt!

Men hvordan vet du at hun skylder på deg..? Om hun ikke har sagt det selv, hvordan vet du da at dette er sant?

Jeg fikk melding hvor hun takket meg for at jeg hadde ødelagt livet hennes.

Etterpå fikk jeg vite av noen andre,at bryllupet er avlyst og hun skulle flytte ut.

Skrevet

Etterpå fikk jeg vite av noen andre,at bryllupet er avlyst og hun skulle flytte ut.

Vel, i så fall mener hun jo at du aktivt har gjort noe vondt mot henne. Samtidig forteller du oss at du ikke har gjort noe som helst. Det betyr at en av dere tar feil. Den eneste måten å finne ut av dette på er vel å ta en samtale om saken.

Skrevet

Du bør kanskje starte med å spørre om hun har tatt feil av deg og en annen, og at du ikke vet hva hun sikter til når hun sier at du har ødelagt livet hennes.

Gjest Camelia
Skrevet

Mannen hennes må rett og slett være forelsket i deg.

Tenker jeg.

Skrevet
Du bør kanskje starte med å spørre om hun har tatt feil av deg og en annen, og at du ikke vet hva hun sikter til når hun sier at du har ødelagt livet hennes.

Ja, her er du inne på noe. Hun skal jo ha sendt en melding (sms går jeg ut fra), og det er jo lett å bomme på et navn i adressboka. Kanskje meldingen er sendt til feil person?

Skrevet

Jeg hadde sagt til henne at dette forstod jeg ikke noe av. Gjør som de sier over, spør om den er feilsendt?

Skrevet

Hadde dette skjedd mellom meg og min beste venninne som jeg skal være forlover for, hadde jeg reist til henne med en gang og pratet m henne!

Hun er også min forlover.. Vi prater med hverandre om ALT og har alltid holdt hverandre oppdatert i hva som skjer i livene våres!!

Aldri i livet om jeg hadde latt dette fare avsted uten noe oppklaring. Da hadde jeg blitt små-rar i hodet :sprettoy:

Men, d kan jo være at dere i utgangspunktet ikke er like gode venner som vi er da..

Dette må du ta opp med henne, d må være vondt for deg at venninna beskylder deg så grovt, hvis du ikke har gjort henne noe..

og så må d være veldig vondt for henne hvis hun faktisk tror d er du som har gjort hva d enn måtte være!

Misforståelser kan være årsaken her, så ikke gi deg :tommel:

Gjest tomat Mina
Skrevet

Hva svarte du henne da? Skrev du tilbake til henne?

DU må helt klart snakke med henne evt. han hva dette er for noe!

Kanskje hun sladrer om deg på bygda til alle om dette at det er din feil.

Kanskje forloveden hennes er forelsket i deg uten at du aner det!

Har du hatt noen telefonisk kontakt med han pr. eks. SMS?

Er hun grusomt sjalu og kanskje fått det for seg at dere har et forhold pga. enkelte blikk, klemmer, berøring o.l.?

Kan han ha sagt navnet ditt uforskyldt i søvne?

Hvor godt kjenner du han og hvor godt kjenner du henne?

Gjest Mor Gro
Skrevet

Ring henne å si at du fikk en melding fra henne som nok ikke skulle til deg.

Si at dette er forferdelig trist dette med at bryllupet er avlyst og at du gjerne vil høre hennes historie.

Da får du jo vite om meldingen var til deg og du får samtidig sagt at du syns dette er leit.

Om meldingen var til deg, så still deg uforstående til dette.

Håper for din del at du har rent mel i posen!

Du har ikke vært full og dum nå da?

Gjest Gjest
Skrevet
Vel, i så fall mener hun jo at du aktivt har gjort noe vondt mot henne. Samtidig forteller du oss at du ikke har gjort noe som helst. Det betyr at en av dere tar feil. Den eneste måten å finne ut av dette på er vel å ta en samtale om saken.

Hun påstår at jeg og venninna mi hadde skrevet ekle hilsner til henne inne på bryllupsdagen.no

Jeg har vært 1 gang der inne, men skrev ingen hilsen.

Jeg har ikke snakket med noen venninner om henne, så det kan ikke de ha gjort. De vet ikke hvem hun er en gang.

Mannen hennes må rett og slett være forelsket i deg.

Tenker jeg.

Jeg vet ikke hvem han er. Aldri hilst på han.

Ja, her er du inne på noe. Hun skal jo ha sendt en melding (sms går jeg ut fra), og det er jo lett å bomme på et navn i adressboka. Kanskje meldingen er sendt til feil person?

Det kan være.

Hadde dette skjedd mellom meg og min beste venninne som jeg skal være forlover for, hadde jeg reist til henne med en gang og pratet m henne!

Hun er også min forlover.. Vi prater med hverandre om ALT og har alltid holdt hverandre oppdatert i hva som skjer i livene våres!!

Aldri i livet om jeg hadde latt dette fare avsted uten noe oppklaring. Da hadde jeg blitt små-rar i hodet :sprettoy:

Men, d kan jo være at dere i utgangspunktet ikke er like gode venner som vi er da..

Dette må du ta opp med henne, d må være vondt for deg at venninna beskylder deg så grovt, hvis du ikke har gjort henne noe..

og så må d være veldig vondt for henne hvis hun faktisk tror d er du som har gjort hva d enn måtte være!

Misforståelser kan være årsaken her, så ikke gi deg :tommel:

Jeg skulle ikke være forloveren hennes.

Vi er ikke venninner.

Vi er i slekt, men hadde ikke hatt kontakt på flere år. For et par år siden begynte hun å invitere seg selv i hytt og pine. Når det ikke passet at hun kom, begynte hun å sende ekle meldinger. Jeg ba henne slutte, men det hjalp ikke. Hun bare fortsette. Så ble jeg frarådet å slippe henne innpå meg, og sluttet derfor å svare.

Før jeg sluttet å svare, ga jeg beskjed om at jeg hadde blitt frarådet å ha kontakt med henne. Hun fikk også beskjed om å slutte å kontakte meg. Det var stille en liten stund, så var det på'n igjen. Men jeg svarte ikke.

Hva svarte du henne da? Skrev du tilbake til henne?

DU må helt klart snakke med henne evt. han hva dette er for noe!

Kanskje hun sladrer om deg på bygda til alle om dette at det er din feil.

Kanskje forloveden hennes er forelsket i deg uten at du aner det!

Har du hatt noen telefonisk kontakt med han pr. eks. SMS?

Er hun grusomt sjalu og kanskje fått det for seg at dere har et forhold pga. enkelte blikk, klemmer, berøring o.l.?

Kan han ha sagt navnet ditt uforskyldt i søvne?

Hvor godt kjenner du han og hvor godt kjenner du henne?

Hun fikk ikke svar fra meg. Hun har prøvd å ringe meg også, men jeg tok ikke telefonen.

Jeg kjente ikke han. Se svaret over ang henne.

Ring henne å si at du fikk en melding fra henne som nok ikke skulle til deg.

Si at dette er forferdelig trist dette med at bryllupet er avlyst og at du gjerne vil høre hennes historie.

Da får du jo vite om meldingen var til deg og du får samtidig sagt at du syns dette er leit.

Om meldingen var til deg, så still deg uforstående til dette.

Håper for din del at du har rent mel i posen!

Du har ikke vært full og dum nå da?

Jeg har rent mel i posen.

Jeg var ikke full.

Det er ikke første gangen hun har beskylt meg for noe. Det er derfor vi ikke hadde hatt kontakt på en god stund. Så trodde jeg at hun hadde blitt mer voksen, noe hun ikke har blitt.

Hun har ikke bare behandlet meg dårlig. Så fort hun får et nei, når hun helst skulle hatt et ja, så er krigen igang. Det har skjedd med flere som jeg kjenner.

Når folk begynner å fraråde meg til å ha kontakt med henne, så må det jo være en grunn.

Skrevet

Huff huff.. Høres ut som om hun har problemer med seg selv. Så da skal du nok ikke bry deg noe om henne..

:tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...