Gå til innhold

Stuepike uniform

Anbefalte innlegg

Gjest Hushjelpen
Skrevet

Hei.

skal overraske en "bekjent" jeg skal gjøre rent for i dag med en frekk liten stuepike uniform.. Men hvor kan jeg få kjøpt det, helst i Oslo vest/Sandvika? Og hva koster det? Er tross alt en fattig student som vasker for å tjene penger, men tror dette kan bli funny. Noen som har noen gode tips og priside? Hjelper ikke om jeg kan bestille på nettet for jeg må ha den i dag

Gjest Hushjelpen
Skrevet

Hei.

Tror det lå litt over min prisklasse... DE billigste kostet 700,,, men kanskje det er naivt av meg å tro at jeg kunne få det noe særlig billigere da, jaja. Det var den fantasien ja

Skrevet

Slike ting koster en del. Kanskje du kunne gå innom Duo shop også, men jeg tror ikke det ville bli noe særlig billigere der. Alternativt kan du bruke hvit bluse, kort skjørt, stay ups og et hvitt forkle, men da må du sikkert innom flere butikker for å finne det rette.

Gjest Hushjelpen
Skrevet

Hmm, de har en på standard da, er ikke så frekk men koster bare 299.... Aner jo ikke hvordan han kommer til å reagere da...

Mente de har en sånn butikk på Sandvika storsenter som har masse tøys og tull, og at jeg der har sett noen billige sånne...

Har skjørt og stayups og alt hjemme, men skal ikke dit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...