Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Da jeg gikk på ungdomsskolen/videregående, var Berghausjakker det store og hotte. Jeg vet ikke om det var sånn andre steder, men der jeg bodde skulle alle ha det. Selv kunne jeg bare se langt etter det, det var lite med penger hos oss, og jeg fikk alltid de billigste jakkene, hvis jeg ikke hadde arvet dem...

Men nå har jeg jobb og råd, og tenkte at hvorfor ikke, når jeg fant en av de "gamle" modellene på Finn. Jeg fikk den billig, det ble en slags nostalgisk lykke. Tenk at jeg skulle få råd til noe sånt!

Ja, litt svulstig innledning, men poenget kommer: På innsiden av jakka er det (naturligvis) en del sømmer på kryss og tvers. Disse gikk fra hverandre nesten med en gang (kanskje det var derfor jeg fikk den billig?) Dvs. de henger sammen i endene, men henger som store løkker og hemper...sukk...Nå kan jeg ikke gå med den.

Spørsmålet blir da om jeg kan gjøre noe med dette? Jeg har prøvdbillig lim, men det hjalp ikke? Skal jeg prøve sterkere saker, tape? Jeg var inne i en sybutikk, og der sa de jeg måtte bruke masse malertape. Men det er jo kjempestygt! Er det ikke noe jeg kan gjøre?

Hilsen en som gjerne vil bruke Berghausjakka si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...