Anca Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Hvilke bokhandlere i Oslo holder nattåpent for å selge den nye Harry Potter boken?
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 http://www.ark.no/anbefalinger/bestillharrypotter/
Bex Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Norli skal hvertfall ha, den der ved Nasjonalteateret. Har reservert en bok, jeg, så gleder meg til å sitte oppe å lese hele natta
Tabris Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Whee, de har nattåpent i Stavanger også! :hoppe:
murray Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Hurra, jeg hadde helt glemt at den kommer i dag. Perfekt! Jeg har jo ferie. Bli mye lesing de neste dagene Edit: Æsj, jeg missforstod. Er jo ikke før 21. Buu! Endret 17. juli 2007 av murray
Skravla Skrevet 17. juli 2007 #6 Skrevet 17. juli 2007 Hurra, jeg hadde helt glemt at den kommer i dag. Perfekt! Jeg har jo ferie. Bli mye lesing de neste dagene Edit: Æsj, jeg missforstod. Er jo ikke før 21. Buu! Nedtur? Er jo ikke så mange dager til da.
¤flicka¤ Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Jeg fikk mail i dag om at Bokkilden hadde sendt boka allerede. Bestilte den for leeenge siden. Kan det stemme at de sender den ut så tidlig, jeg trodde ikke den kom ut før den 21. jeg? Hvis det stemmer har jeg den før helga
Skravla Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Jeg fikk mail i dag om at Bokkilden hadde sendt boka allerede. Bestilte den for leeenge siden. Kan det stemme at de sender den ut så tidlig, jeg trodde ikke den kom ut før den 21. jeg? Hvis det stemmer har jeg den før helga Jeg fikk også mail. Regner med å ha boken lørdag. De har klart det før.
venus* Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Jeg så at Narvesen skulle selge Harry Potter fra klokken 01
Gjest No stress Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Jeg fikk mail i dag om at Bokkilden hadde sendt boka allerede. Bestilte den for leeenge siden. Kan det stemme at de sender den ut så tidlig, jeg trodde ikke den kom ut før den 21. jeg? Hvis det stemmer har jeg den før helga Samme her, hvorfor stresse av gårde til nattåpne bokhandlere eller stå i kø når man i stedet kan sitte på trappen sin og nyte solen mens man venter på postmannen.
Bex Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 Er da ikke stress å sykle nedom Norli før jeg legger meg Gleder meg til å ligge våken hele natta og lese!!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 Nå skal jeg uansett ut på byen da, så da kan jeg jo gå innom og hente boka også, så jeg har den liggende klar til jeg våkner neste morgen. Men om jeg faktisk kommer meg så langt gjenstår jo og se, mulig jeg er litt for langt nede i vinglasset på den tiden.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2007 #13 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har aldri skjønt greia med Harry Potter. Men i hvert fall bra at noen får barn og ungdom til å ville lese bøker igjen, og at mange leser bøker på originalspråket. Så kanskje de får lyst til å lese noe skikkelig litteratur siden Men hva ser dere voksne i Harry Potter?
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2007 #14 Skrevet 20. juli 2007 Synes det hele tar litt vel av...Ingen av dem som jobber i bokhandlerne har lov til å åpne eskene bøkene ligger i engang før kl01.01 inatt..eskene skal til og med være tildekket!! Vi oppbevarer eskene i kjelleren av butikken og det er knapt innsyn,allikevel måtte vi dekke til eskene....synes det er litt sprengt.er jo bare ei bok,uansett hvor sabla god den er så er det bare ei bok.
Ce'Nedra Skrevet 20. juli 2007 #15 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har aldri skjønt greia med Harry Potter. Men i hvert fall bra at noen får barn og ungdom til å ville lese bøker igjen, og at mange leser bøker på originalspråket. Så kanskje de får lyst til å lese noe skikkelig litteratur siden Men hva ser dere voksne i Harry Potter? Jeg føler meg ikke voksen når jeg leser dem. Da er jeg 15 år og går på Galtvort...
Solskinn Skrevet 21. juli 2007 #16 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har aldri skjønt greia med Harry Potter. Men i hvert fall bra at noen får barn og ungdom til å ville lese bøker igjen, og at mange leser bøker på originalspråket. Så kanskje de får lyst til å lese noe skikkelig litteratur siden Men hva ser dere voksne i Harry Potter? Dette er jo bøker som tar en inn i en drømmeverden, noe jeg tror alle har godt av en gang i blandt. Har du selv lest bøkene? Det slutter å væære barnebøker etter hvert og har en ganske interessan historie faktisk, barn vil på ingern måte klare og følge historien mot slutten av bokserien, det er det allt for vanskelig til. Men jeg har heller ingen problem med å lese andre eventyrbøker, eller barnebøker heller jeg. Jeg elsker Roald Dahl bøkene for eksempel, har lest Narnia nylig også samt mange flere. Jeg mener det er et godt tegn når voksne er i stand til å beholde den barnlige gleden med å leve seg inn i en fantastisk eventyrverden. Det å ikke kalle dissebøkene skikkelig literatur mener jeg blir litt feil.
Tabris Skrevet 21. juli 2007 #17 Skrevet 21. juli 2007 Men hva ser dere voksne i Harry Potter? Det enkleste svaret er at hun beskriver en verden som jeg ville flyttet til på dagen om jeg kunne. Utenom det, så har bøkene et fantastisk persongalleri, glimrende humor - og en plott med hopp og endringer som alltid gjør det interessant og spennende. Det er umulig å gjette hva som skjer i slutten av hver bok.
Skravla Skrevet 21. juli 2007 #18 Skrevet 21. juli 2007 Det enkleste svaret er at hun beskriver en verden som jeg ville flyttet til på dagen om jeg kunne. Utenom det, så har bøkene et fantastisk persongalleri, glimrende humor - og en plott med hopp og endringer som alltid gjør det interessant og spennende. Det er umulig å gjette hva som skjer i slutten av hver bok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå