Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Se UltraShape Noen som har prøvd dette? Jeg sliter med valker/bilringer på mage og selv hvor mye trening og riktig spising jeg gjør, blir de ikke borte.
Gjest Gjest_Angelica_* Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Hei! Ja, det lurer jeg også på. Vurderte lenge å prøve det, men nå har jeg bestilt meg time til fettsuging i Estland. Har akkurat det samme problemet. Har veid 6 kg mindre enn jeg gjør nå, men magen var der fortsatt, bare litt mindre. Skal fettsuge meg nå, for å få midje...
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Dette lurer jeg på også. Men du andremann, hvor mye mindre pluss reiseutgifter blir prisen i Etsland enn om du tok fettsugingen i Norge?
Gjest gjest2 Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Jeg må betale 12500 for mage og flanker i Tallinn, mens her i landet koster det mellom 28 og 37000 har jeg fått vite. Har sendt rundt bilder til forskjellige. Reisen koster tilsammen ca. 1600 kr. tur-retur. Opphold på klinikken er med i operasjonsprisen.
Gjest Gjest2 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Da rieiser jeg forresten fra Trondheim. Fra Oslo er det fra 700 kr og oppover tur/retur.
ceca Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 gjest 2 - kan du fortelle om hvordan det gikk når du kommer hjem?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Hei, gjest2. Har du noen link til hjemmeside til den klinikken i Estland, høres veldig interessant ut prismessig det der. Ønsker deg en god tur og lykke til med skjønnhetsbehandlingen. :smile:
Gjest Gjest_Gjest3_* Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Jeg må betale 12500 for mage og flanker i Tallinn, mens her i landet koster det mellom 28 og 37000 har jeg fått vite. Har sendt rundt bilder til forskjellige. Reisen koster tilsammen ca. 1600 kr. tur-retur. Opphold på klinikken er med i operasjonsprisen. Wow. Det var billig. Det høres rimeligere ut. Jeg vurderer også å ta fettsuging i fremtiden. Jeg har sideflesk som blir igjen uansett om jeg slanker meg eller trener aldri så mye. Håper du forteller om hvordan det gikk når du er ferdig. LYKKE TIL
Aeriana Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Nei, har ikke prøvd UltraShape, men kunne godt tenkt meg det hvis det er så bra som det høres ut som Har tutmage og håndtak som sitter "fast" til tross for jevnlig trening og noenlunde sunt kosthold. Har klart å få det bort tidligere, men da var jeg nede i 51-52 kg og var bare mager og så sjuk ut! Virker så drastisk med fettsuging syns jeg, men det er kanskje det som må til? Er det ingen her med noen erfaringer??
Gjest Gjest2 Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Hei hei! www.fertilitas.no kan du gå inn på, for å lese mer om klinikken. Det er en norsk kontaktperson som du kan ringe eller sende mail til. Det er litt betryggende. Jeg har lest noen artikler på nettet der norske kirurger sier at det er i utlandet den beste ekspertisen på plastiske operasjoner ligger. Ikke overalt selvfølgelig, men vil tro de har peiling på Estlands største private klinikk. (Den som heter Fertilitas.) Jeg kan godt skrive om hvordan det gikk når jeg kommer hjem. Jeg er så spent. Men det er jo noen uker igjen ennå da.... Jeg reiser om morgenen den 29 aug. og blir operert kl, 16.00 samme dag. Reiser hjem igjen på ettermiddagen den 31. Det er flyturen hjem jeg gruer meg mest til... :icon_neutral: Heldigvis skal samboeren bli med meg, så jeg slipper å være helt på egen hånd.
Gjest Gjest2 Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Nei, har ikke prøvd UltraShape, men kunne godt tenkt meg det hvis det er så bra som det høres ut som Har tutmage og håndtak som sitter "fast" til tross for jevnlig trening og noenlunde sunt kosthold. Har klart å få det bort tidligere, men da var jeg nede i 51-52 kg og var bare mager og så sjuk ut! Virker så drastisk med fettsuging syns jeg, men det er kanskje det som må til? Er det ingen her med noen erfaringer?? Ja, jeg er også egentlig enig i at det er drastisk med fettsuging. Det er først for 1/2 år siden jeg begynte å tenke på det. Er lei av å slanke meg. Jeg har for mye fett på magen og på flankene. Har prøvd å slanke meg, og har vært endel tynnere, men formen er den samme likevel. Jeg blir tynnere overalt, så magen er liksom like stor i forhold til resten uansett. Jeg er ikke spes. tykk, det er bare magen som plager meg. Jeg har snakket med noen kirurger om dette, og de sier det samme: At det ikke lar seg slanke bort. Det ligger i genene. Noen har flere fettceller på rumpa/lårene og andre på magen osv. Derfor har jeg bestemt meg for fettsuging. Spes. siden de anbefaler å gjøre det FØR man får barn...
Aeriana Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Så det anbefales å gjøre det før man får barn? Hvorfor det egentlig? Er det pga. av huden ofte blir slappere og mer strukket etter fødsel? Har det som deg iallfall, det er bare rundt magen/midjen det sitter og resten av kroppen er slank. Er heller ikke snakk om så innmari mye, bare nok til at det plager meg
Gjest Gjest2 Skrevet 19. juli 2007 #13 Skrevet 19. juli 2007 Ja, jeg ble faktisk litt overrasket når jeg fikk vite det. Men kirurgen forklarte med det, (som du sier) at etter en graviditet er huden som regel mindre elastisk, og man får et dåligere resultat. Gjør man det før man får barn derimot, kommer huden til å trekke seg helt sammen, og man får mye mere utav det. Det er jo selvfølgelig individuelt med huden, men hos de fleste vil nok huden bli litt "ødelagt".
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #14 Skrevet 19. juli 2007 Hei, Jeg vet om to stykker som har prøvd Ultrashape på en beautysalong på Jar et sted, og de sier dette funker... Må selvfølgelig prøve dette selv så når jeg vet hvor klinikikken er, og om behandlingen funker så skal jeg legge ut en melding her igjen.... Sol
Gjest Gjest_Gjest3_* Skrevet 20. juli 2007 #15 Skrevet 20. juli 2007 Nei, har ikke prøvd UltraShape, men kunne godt tenkt meg det hvis det er så bra som det høres ut som Har tutmage og håndtak som sitter "fast" til tross for jevnlig trening og noenlunde sunt kosthold. Har klart å få det bort tidligere, men da var jeg nede i 51-52 kg og var bare mager og så sjuk ut! Virker så drastisk med fettsuging syns jeg, men det er kanskje det som må til? Er det ingen her med noen erfaringer?? Sideflesket mitt fikk jeg når jeg kom i puberteten. Er 175 høy og veier 59 kilo. En gang som deg slanket jeg meg ned i 54 kilo. Spiste ett egg med gulrot til frokost, spiste bare råkote grønnsaker til middag og drakk 4 liter vann om dagen med trening. Gjett om jeg ble svimmel. Er ikke så lett når genene bestemmer fettet
Gjest Gjest_Gjest3_* Skrevet 20. juli 2007 #16 Skrevet 20. juli 2007 Hei, Jeg vet om to stykker som har prøvd Ultrashape på en beautysalong på Jar et sted, og de sier dette funker... Må selvfølgelig prøve dette selv så når jeg vet hvor klinikikken er, og om behandlingen funker så skal jeg legge ut en melding her igjen.... Sol Vil gjerne prøve Ultrashape hvis det virkelig virker. Er det ikke ganske dyrt og må du ikke ta flere behandlinger. Vet du prisen og antall behandlinger for bra resultat?
Gjest Gjest_Liz_* Skrevet 13. august 2007 #17 Skrevet 13. august 2007 Hei! Ja, det lurer jeg også på. Vurderte lenge å prøve det, men nå har jeg bestilt meg time til fettsuging i Estland. Har akkurat det samme problemet. Har veid 6 kg mindre enn jeg gjør nå, men magen var der fortsatt, bare litt mindre. Skal fettsuge meg nå, for å få midje... Kom over denne linken her og er også interresert i hvordan fettsuging blir, og om det er bra i Tallinn. Det jeg ikke liker tanken på er at de lager ny navel ved full tummy tuck. Jeg liker navelen min og vil ikke ha en som ser annerledes ut, som f.eks. står utover/ er høyere/ lavere o.l. :S Noen som har erfaring med hvordan de lagde navlene ser ut når de er grodd? Kjenner ei som har måtte fått ny navel pga mageoperasjon men det var ikke innenfor plastisk kirurgi tror jeg, men den navelen er ikke så pen.
Gjest Gjest_Liz_* Skrevet 13. august 2007 #18 Skrevet 13. august 2007 Kom over denne linken her og er også interresert i hvordan fettsuging blir, og om det er bra i Tallinn. Det jeg ikke liker tanken på er at de lager ny navel ved full tummy tuck. Jeg liker navelen min og vil ikke ha en som ser annerledes ut, som f.eks. står utover/ er høyere/ lavere o.l. :S Noen som har erfaring med hvordan de lagde navlene ser ut når de er grodd? Kjenner ei som har måtte fått ny navel pga mageoperasjon men det var ikke innenfor plastisk kirurgi tror jeg, men den navelen er ikke så pen.
Gjest Gjest_Liz_* Skrevet 13. august 2007 #19 Skrevet 13. august 2007 Kom over denne linken her og er også interresert i hvordan fettsuging blir, og om det er bra i Tallinn. Det jeg ikke liker tanken på er at de lager ny navel ved full tummy tuck. Jeg liker navelen min og vil ikke ha en som ser annerledes ut, som f.eks. står utover/ er høyere/ lavere o.l. :S Noen som har erfaring med hvordan de lagde navlene ser ut når de er grodd? Kjenner ei som har måtte fått ny navel pga mageoperasjon men det var ikke innenfor plastisk kirurgi tror jeg, men den navelen er ikke så pen. Ups denne kom visst to ganger både som svar og nederst på siden. Får ikke til å slette et av de to.
Gjest Gjest2 Skrevet 15. august 2007 #20 Skrevet 15. august 2007 Hei! Jeg skal ikke ta mageplstikk. Bare fettsuge. Da beholder jeg navlen min. Mageplstikk er hvis man har veldig mye løs hud f.eks. etter en fødsel. Nå vet ikke jeg hva du har, men tenkte jeg bare skulle opplyse om det. Om 2 uker ligger jeg på operasjonsbordet i Tallinn! Spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå