jannamor Skrevet 19. oktober 2007 #21 Skrevet 19. oktober 2007 Nå er ikke dette min tråd men bruker den fordet. Det er en ting når man har to å velge mellom men jeg har 5!! å aner ikke hvordan jeg skal velge. de har alle forskjellige kvaliteter som jeg verdsetter utrolig høyt naturlig nok 1; bor i samme by som meg, men har en liten gutt på 1,5 år og planlegger en til som da vil være veldig liten når vi gifter oss. Elsker barn men det vil jo ta veldig mye tid og oppmerksomhet for henne (selvfølgelig) hun er den som er nærmest geograqfisk og sosialt sånn pr dags dato men hun er ikke så god på plalegging, kjoler, utdrikningslag, taler eller å være vertskap. men hun ville vært en støtte for meg personlig 2; bor langt unna hverandre, men hun er veldig lik meg - tusen baller i lufta. hun ville gjort en fantastisk jobb med utdrikningslag og tale. men hun er kanskje litt vel frempå. når vi skal prøve brudekjoler er det på betingelsen at hun også skal prøve brudekjoler samtidig.... (egentlig er dette ok, men hvorfor kan ikke jeg heller bli med henne en annen gang og kan ikke hun finne en hun kan gifte seg med først?) er redd hun ville outshined me på en måte. hørtes veldig egoistisk ut der men hun er mer opptatt av hvordan hun ville hatt det i sitt bryllup enn hvordan jeg vil ha det. men jeg er veldig veldig glad i henne 3; er ei kjempegod venninde fra etiopia (bor også på en annen kant av landet)vi kan snakke om alt eller ingenting og hun er egentlig et naturlig valg fordi hun er en fantastisk støtte. men hun kan ingenting om norske bryllup og har heller ingen interesse for planlegging, utdrikningslag osv. i tilegg kan det jo bli et problem med statsborgerskap, og store kulturforskjeller hva angår bryllup 4; min søster. bor også på en annen kant av landet. hun er en fantastisk organisator og planlegger. alt ville gått på skinner med hun som forlover. hadde ikke måttet tenke på noe alt hadde blitt sånn som jeg ville under bryllupet i hennes regi. men hun er min søster 10 år eldre og først nå de siste årene har vi begynt og komme nærmere, hun kjenner meg absolutt ikke som ei venninde og aner ingenting om utdriksningslag.hun kjenner ikke min forlovede sånn personlig heller om vet ingenting om vårt forhold hun kan ikke så mye om kjole sminke og hår heller men det kan jeg mye om selv. (jeg ordnet henne i hennes bryllup) 5; min forlovedes tante. hun er bare 5 år eldre enn meg (like gammel som nr 1 her) vanvittig kul, et fantastisk øye for detaljer. har to små barn, men stiller alltid opp for oss begge. hun har allerede vært med å prøvd brudekjoler. hun har et godt stiløye. men vi har jo ikke kjent hverandre så lenge og hun er ikke så nærme som de andre (selvom vi er har blitt veldig gode venninder det siste 1,5 året) hun ville nok jevnt over gjort den beste jobben for hun kan litt om alt. men føler liksom at det kanskje blir feil og velge en som ikke er så nær venninde over lang tid uff masse!!! hva synes dere??? HJELP MEG!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå