Leyla Skrevet 17. juli 2007 #1 Skrevet 17. juli 2007 Jeg og samboer skal på seminarhelg i Oslo i slutten av september. Vi drar bort fredagen, og seminaret er (for meg) lørdag og søndag. På fredagen vil jeg gjerne ha unna litt shopping, og det gjør ikke noe om vi må gå litt. Klær i størrelse 46-48 er av størst interesse (muligens også 44 innen den tid da jeg har gått ned 14 kg de siste mnd) Er det ikke en bh-butikk også i Oslo, der jeg kan få den perfekte bh? Bukser, jeans, topper, skjorter i altså str 46-48.. Hva ellers er det å finne på i Oslo? Noe vi må passe oss for? Har ikke vært i byen siden jeg var nitten år, og det er nå .. gulp... femten år siden.. De vanlige butikkene som H&M, Kappahl, Lindex har vi i Stavanger også, men for all del, de har jo ofte ikke samme klærne likevel. Noen som har noen tips?
marmelade Skrevet 17. juli 2007 #2 Skrevet 17. juli 2007 Bogstadveien på Majorstuen. en laaang gate full av små og store butikker, ikke glem å stikk innom sidegatene også for der er det små butikker som ofte har veldig unike og flotte klær, litt dyre er dem også, men ellers så er det jo vanlige H&M Lindex o.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå