Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at de har billig parfyme iallefall, og vurderer å bestille derfra. Men lurer litt på leveringstid, og evt om andre har gode/dårlige erfaringer?

Og så står det at de sender fra Gøteborg, så da må man tenke på tollgrensa igjen da? Visste det var for godt til å være sant da jeg først syntes det så ut som det var en norsk side :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Ser at de har billig parfyme iallefall, og vurderer å bestille derfra. Men lurer litt på leveringstid, og evt om andre har gode/dårlige erfaringer?

Og så står det at de sender fra Gøteborg, så da må man tenke på tollgrensa igjen da? Visste det var for godt til å være sant da jeg først syntes det så ut som det var en norsk side :)

Dette er seriøst. Jeg er kunde der. De sender som regel samme dag eller dagen etter. Får varen om ca 3 dager. Bestiller du over 200 legger de til tollavgift på 39 kr. ingen andre avgifter dukker opp senere. Og frakt er kun 5kr pr. vare! Det er billig og seriøst frima :) så det var for godt til å være sant, for det er sant :)

Skrevet

Takk for svar!

Håper det går like bra som du sa, jeg tok sjansen jeg :)

Bare håper det går fortfortfort, for jeg vil ha med parfymen på ferie på søndag :)

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg har bestilt linser derfra, og de er både billige og raske til å levere, så disse kan du stole på :)

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for svar!

Håper det går like bra som du sa, jeg tok sjansen jeg :)

Bare håper det går fortfortfort, for jeg vil ha med parfymen på ferie på søndag :)

Tror du får den før du reiser :) Hvilken parfyme kjøpte du da? jeg er så nyskjerrig jeg he he.

Skrevet

Takk igjen, for enda flere svar :)

Jeg bestilte en fra Escada... Tror det var Summer Heat. Litt ulik de jeg vanligvis har, men forandring fryder..håper jeg :) Mulig jeg blir fort lei, men...da kan jeg jo iallefall LUKTE sommer...det bøtter jo bare ned her....sukk...

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg handler kun parfyme her... Kjapt og lettvint. Kun vært borti en gang at det gikk tregt med leveranse, men da fikk jeg mail med ny dato. Og de holdt det de lovte da :-)

Skrevet

Jeg bestilte kontaktlinser der onsdag formiddag. Nå har jeg nettopp henta pakken i postkassen. Tror det gikk omtrent like kjapt sist gang jeg bestilte linser der.

Jeg kommer til å handle linser der igjen siden jeg ikke har funnet noe billigere på nett.

Skrevet

jeg kjøper alltid linser derfra. De kommer fort og greit, aldri noe problem med toll eller andre ekstrautgifter. En gang fikk jeg en pakke med feil linsestyrke, ringte dem og fikk nye tilsendt med en gang.

Eneste er at postkassen er full hver gang jeg får forsendelse fra dem da de sender 3 mnd linser i 2X3 pakker samtidig, men separat for å unngå toll.

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra
  • 3 måneder senere...
Gjest Gjest_Ole_*
Skrevet

Shopping4Net hat vært en dårlig opplevelse for oss.

Bestilte flere produkter, leeeeenge før jul, for å være sikre på å få gavene i tide til julaften.

Før vi bestilte, ringte vi Shopping4Nets kundeservice, for å forsikre oss om at de klarte å levere i tide, hvilket de bekreftet.

Ingen ting er kommet ennå 30/12, og først idag mottok vi en epost om at noe av varene aldri vil komme.

Kundeservice ala USSR.

Glem Shopping4Net.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Ole_*
Skrevet

Oppfølging av erfaring med Shopping4net:

Idag 13. januar, har vi fortsatt ikke sett noe til våre julepresenter fra Shopping4net.

Den 4. kanuar, ba vi om å få tilbakeført betalingen.

Vi har ikke hært fra Shopping4net siden da.

Shopping4net suger big time!

Ole

Shopping4Net hat vært en dårlig opplevelse for oss.

Bestilte flere produkter, leeeeenge før jul, for å være sikre på å få gavene i tide til julaften.

Før vi bestilte, ringte vi Shopping4Nets kundeservice, for å forsikre oss om at de klarte å levere i tide, hvilket de bekreftet.

Ingen ting er kommet ennå 30/12, og først idag mottok vi en epost om at noe av varene aldri vil komme.

Kundeservice ala USSR.

Glem Shopping4Net.

Skrevet

Sist var de supertrege på å sende linser til meg siden de måtte bestille inn flere, utenom det har jeg bare gode erfaringer. (3 tidligere bestillinger på linser)

Kundeservicen er litt treg ja.

Skrevet

Jeg kjøper linser der, og har aldri hatt problemer.

Skrevet

Har bare positive erfaringer med denne nettbutikken. Behagelige priser, kort leveringstid og god service:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...