Gå til innhold

Skjønner ikke helt dette...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke helt hvordan vi skulle gjøre det!! Skulle vi først ta et tall, å så legge sammen to tall for så å trekke det fra det første tallet?? :o

Skrevet

Joda, det er en logisk forklaring.

Hvis du gjør den øvelsen som er beskrevet med tosifrede tall vil du uansett komme frem til et av følgende tall: 9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72, 81.

Hvis du ser på symbolene vil de alltid være like for disse tallene :wink:

Skrevet

Jeg lurte kulen mange ganger. Tror jeg har løsningen: Når du leter etter tallet ditt, gjør du sikkert det med musemarkøren, altså holder du markøren en stund på det symbolet du tenker på. Dermed registrerer kulen hvilket symbol det er.

Skrevet
Jeg lurte kulen mange ganger. Tror jeg har løsningen: Når du leter etter tallet ditt, gjør du sikkert det med musemarkøren, altså holder du markøren en stund på det symbolet du tenker på. Dermed registrerer kulen hvilket symbol det er.

Hehe.. Godt forsøk;) , men det er nok Frk Doodad sin forklaring som stemmer..

Skrevet
Joda, det er en logisk forklaring.  

Hvis du gjør den øvelsen som er beskrevet med tosifrede tall vil du uansett komme frem til et av følgende tall: 9, 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72, 81.

Hvis du ser på symbolene vil de alltid være like for disse tallene :wink:

Smart du! Godt å ha funnet en løsning på det i alle fall slik at jeg slipper å gå og gruble noe mer :lol: Hadde blitt gal jeg av å tro at den siden visste hva jeg tenkte!

Musemarkøren brukte jeg aldri!

Gjest Starya
Skrevet

Den der hadde vi i bruk på snikk snakk for litt siden.. Den var jo ikke så vanskelig å avsløre da. ;) Alt man trengte å gjøre var å legge sammen flere tall før man klikket, for å se hvilke symbol de ulike tallene ga.. Og joda. Alle svarene gir samme symbol. Eneste forskjell er at symbolene byttes om for hver gang du har klikket.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nå var jeg rimlig overraska! Jeg ble også litt letta over å få en forklaring. Liker ikke sånne ting jeg ikke forstår meg på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...