Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #1 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg begynner: Faen,fittetryne,hore,kukksuger,rasshøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 17. juli 2007 #2 Del Skrevet 17. juli 2007 Er dette virkelig nødvendig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #3 Del Skrevet 17. juli 2007 Er dette virkelig nødvendig? Ja,det er det. Kan du noen fine banneord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #4 Del Skrevet 17. juli 2007 Faen i bøtta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deidre Skrevet 17. juli 2007 #5 Del Skrevet 17. juli 2007 Dette er Kvinneguiden, og ikke fjortisguiden. Kanskje dere bør finne dere et annet sted å leke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #6 Del Skrevet 17. juli 2007 Dette er Kvinneguiden, og ikke fjortisguiden. Kanskje dere bør finne dere et annet sted å leke? Ikke vær sånn gledesdreper da Deidre.. Sleng på noen banneord i istedet. hilsen ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 18. juli 2007 #7 Del Skrevet 18. juli 2007 Ka farsken te førrbainna hæstkuk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ørnulf Skrevet 21. juli 2007 #8 Del Skrevet 21. juli 2007 Faen hakk sprut skjæra meg Faen sprette Faen skjæra skinn og ben Faen i hælvete Fy faen Faens dritt Fittekjerring Fittesvin Fyttirakkeren skinn Herregud Herre krigen Ble mye faen dette gitt Ellers bruker jeg disse som ikke er så sterske, når jeg er i nærheten av pripne høner; Fy fanken Fy søren (klype deg i stumpen) Fy flate Fy farao Fy fabian Fy fasan Selv dette kan bli for sterk kost for pripne høner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ts Skrevet 22. juli 2007 #9 Del Skrevet 22. juli 2007 Takk skal du ha Ørnulf.Dette var et godt bidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moromann Skrevet 22. juli 2007 #10 Del Skrevet 22. juli 2007 Han der gærningen i Autofil har alltid noen rare uttrykk, så som: Du milde Johannes ! ..ikke akkurat banning, mer kk (kristne kraftuttrykk) ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cirka Skrevet 22. juli 2007 #11 Del Skrevet 22. juli 2007 Takk skal du ha Ørnulf.Dette var et godt bidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #12 Del Skrevet 22. juli 2007 Kanskje ikke det lureste å starte en tråd med banneord. Er så mye prektige brukere her inne på KG, så det er til å få fnatt av. Giiiiid larsen altsåååååååååååååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cirka Skrevet 22. juli 2007 #13 Del Skrevet 22. juli 2007 Kanskje ikke det lureste å starte en tråd med banneord. Er så mye prektige brukere her inne på KG, så det er til å få fnatt av. Giiiiid larsen altsåååååååååååååå! Viktig å kunne banne etter kontekst... I denne passer det godt med tomsing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #14 Del Skrevet 22. juli 2007 SKRÆVSYLTE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cirka Skrevet 22. juli 2007 #15 Del Skrevet 22. juli 2007 SKRÆVSYLTE Forøvrig: lett å merke at flere barn har tilgang på pc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 22. juli 2007 #16 Del Skrevet 22. juli 2007 Trenger da ikke liste det opp her. Det finnes allerede egne nettsteder og samlinger for slikt. Ett par eksempler: Faneta.no http://www.faenta.no/ Store norske Banne- og SkjellsordLeksikon http://www.poeten.no/forum/topic.asp?TOPIC_ID=60494 Så kan man legge turen innom http://www.forbanna.com/ og praktisere den nye kunnskapen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #17 Del Skrevet 22. juli 2007 Moderatooooor! Vennligst steng denne tråden! Dette blir for barnslig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 22. juli 2007 #18 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Det er bedre å flytte dette til spåkforumet. Selvom man ikke liker innholdet av en slik tråd så viser listene at dette er en omfangsrik og ikke minst fargerik del av både skriftlig og muntlig kommunikasjon. Endret 22. juli 2007 av skrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 24. juli 2007 #19 Del Skrevet 24. juli 2007 Faen hakk sprut skjæra meg Faen sprette Faen skjæra skinn og ben Faen i hælvete Fy faen Faens dritt Fittekjerring Fittesvin Fyttirakkeren skinn Herregud Herre krigen Ble mye faen dette gitt Ellers bruker jeg disse som ikke er så sterske, når jeg er i nærheten av pripne høner; Fy fanken Fy søren (klype deg i stumpen) Fy flate Fy farao Fy fabian Fy fasan Selv dette kan bli for sterk kost for pripne høner Mange pripne høner her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 25. juli 2007 #20 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Er dette virkelig nødvendig? Å hærregud i hælvete!! En tråd om banning?? Ja, noe så forferdelig har jeg ikke sett på lenge... Tenk at noen faktisk bruker stemmebåndet sitt (som faktisk var en gave fra gud!) til å ytre sånne forferdelige ord! Åh, vent... Det er ord... Å hva er det vi har lært om dem? "sticks and stones might brake my bones, men noen folk er så jævla følsomme at de dævver, om man sier pikk." Moderatooooor! Vennligst steng denne tråden! Dette blir for barnslig! Tjah... Jeg syns det er mer barnslig å være trangsynt, enn å banne... Endret 25. juli 2007 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå