Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde litt vondt i øret i går kveld, ganske langt inne, og i dag morges tok jeg en q-tip forsiktig inn for å kjenne om jeg kjente noe. Det kom litt blod på q-tipen, da hadde jeg bare forsiktig pirket borti. Leste på internett at det kunne komme av sprukket tromhinne eller slag mot hodet. Jeg har ikke fått noe slag mot hodet, og gjør ikke sprukket tromhinne fryktelig vondt? Jeg merker at jeg har litt vondt, men ikke noe voldsomt. Har uansett ikke opplevd dette før og synes det var litt merkelig...burde jeg gå til lege? Det er snakk om en veldig liten blødning. Jeg får blod på q-tipen når jeg tar den inn, men det er ikke sånn at det renner ut av øret...

Gjest Borghild
Skrevet

Du har nok spilt for høy musikk! Neida, fra spøk til alvor, jeg tror sprukket trommehinne er fryktelig vondt. Det er ikke bare et lite sår eller en kvise eller noe da? Eller kanskje du er stukket av et insekt.

Gjest Gjest
Skrevet

Sprukket trommehinne gjør voldsomt vondt ja, har opplevd det selv. Det skjer ikke av seg selv, uten at man merker det. (men dersom det skulle være at de har sprukket er det ikke farlig, de gror av seg selv)

Men jeg hadde ei kvise i øregangen en gang, som klødde voldsomt, og blødde.

Skrevet

Ta en telefon til legen din du, blødning fra øret skal du ta alvorlig (selv om det selvfølgelig kan være helt ufarlig). Forklar for legen/sykepleieren, så vil de kunne fortelle deg om du bør komme bort en tur eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...