Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er egentlig valutatrading og hvordan fungerer det? Jeg har tittet litt på easy-forex, men skjønner det egentlig ikke.

Der står det currency to buy og currency to sell, også er det rate. Men hvordan vet man hva som lønner seg å satse på osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva er egentlig valutatrading og hvordan fungerer det?

Omtrent som annen trading -- du kjøper valuta og regner med at den skal stige i verdi i forhold til kroner, slik at du kan selge med fortjeneste.

Men hvordan vet man hva som lønner seg å satse på osv?

... det var det, da. Du må finne valuta som kommer til å stige i verdi relativt til kroner, men du må selv tenke deg frem til hvilke(n) det er.

Valutaspekulasjon er egentlig for spesielt interesserte, og kan være ganske vanskelig å tjene mye penger på. Jeg har jobbet på meglerhus hvor kanskje 2 meglere i det hele tatt følte seg kompetente til å håndtere valutatrading.

Ville heller rådet deg til å sette pengene i aksjefond, evt. finne deg en aksjemegler som er svært dyktig på intradag dersom du har lyst til å ta høy risiko.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Tommy_*
Skrevet
Hva er egentlig valutatrading og hvordan fungerer det? Jeg har tittet litt på easy-forex, men skjønner det egentlig ikke.

Der står det currency to buy og currency to sell, også er det rate. Men hvordan vet man hva som lønner seg å satse på osv?

Åpne en demo konto på www.pip24.com, du vil få tilsendt litratur som forklarer det meste. Det er også en veldig enkel og morsom trading plattform å bruke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...