Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen der ute som har prøvd lapisstift? Jeg har noen fotvorter, og så ble jeg anbefalt lapisstiften. Men bruksanvisningen er på tysk!!! Grrr

Endret av angie
Skrevet

Jeg har brukt det på datteren min en gang. Det er to typer, en av tre og en av plast. Mener å huske at jeg likte den med plast best. Du skjærer av tuppen, dypper den i vann og påfører på vorta. Mener det skal gjøres morgen og kveld. Får du lapis på deg får du sorte flekker på fingrene som regelrett må slites bort. Får du det på klærne er de ødelagt, du får det heller ikke vekk fra flisene på badegulvet så vær forsiktig!!

Skrevet

Tusen takk for svar. Kanskje det er en ide å skjære av tuppen da :sprettoy:

Skrevet
Tusen takk for svar. Kanskje det er en ide å skjære av tuppen da :sprettoy:

Men da må du sjekke at du har den rosaaktige plaststiften, tror ikke du skjærer av på trestiften. :sol:

• 5 år senere...
Gjest Inger Marie Egge
Skrevet

Lapisstift ble mye brukt før, f eks til vorter. En mann med fotvorter ble behandlet med allehånde

remedier til og med stråling. Ingenting hjalp før han brukte lapisstift. Selv var jeg plaget av halsbeetennelse helt fra barndommen. Det ble mange antibiotika-kurer i voksen alder. Jeg fikk høre

om sølvnitrat (lapisvann), spurte legen om å få prøve dette. Han mente det nærmest var å betrakte

som et kjerringråd men gikk med på å prøve. Jeg ble penslet med sølvnitrat i halsen en gang pr uke

i fire uker. Etter dette har jeg ikke hatt en eneste hals-(mandel)-betennelse. Slapp den foreslåtte

kirurgiske fjerning av tonsillene (mandlene). Glad for det da jeg ikke tror at vi er skapt med noe som

er unødvendig/overflødig. Kolloidalt sølv er da kanskje slettes ikke så dumt?

Hilsen Inger Marie Egge

Skrevet

Lapisstift ble mye brukt før, f eks til vorter. En mann med fotvorter ble behandlet med allehånde

remedier til og med stråling. Ingenting hjalp før han brukte lapisstift. Selv var jeg plaget av halsbeetennelse helt fra barndommen. Det ble mange antibiotika-kurer i voksen alder. Jeg fikk høre

om sølvnitrat (lapisvann), spurte legen om å få prøve dette. Han mente det nærmest var å betrakte

som et kjerringråd men gikk med på å prøve. Jeg ble penslet med sølvnitrat i halsen en gang pr uke

i fire uker. Etter dette har jeg ikke hatt en eneste hals-(mandel)-betennelse. Slapp den foreslåtte

kirurgiske fjerning av tonsillene (mandlene). Glad for det da jeg ikke tror at vi er skapt med noe som

er unødvendig/overflødig. Kolloidalt sølv er da kanskje slettes ikke så dumt?

Hilsen Inger Marie Egge

Et tips til deg: Det er ikke så lurt å bruke sitt eget navn som nick! Det finns mange crazy folk på kvinneguiden også ;)

Anonym poster: e1109e46eec4280f5ea1ecdc78ad4c4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...