Gå til innhold

Hvor mange gjester?

Leia

Anbefalte innlegg

Til middag har vi invitert 56 stk. Det er

Foreldre

Søsken

Tanter og onkler

Noen søskenbarn

Faddere

Forlovere

1 venn av familien

1 nær venninne

Til kaffe har vi invitert 31 til. Det er

Nære venner

Nære familievenner

Noen søskenbarn

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har invitert 75, men regner med at i hvertfall 5 ikke kommer da det er familie som bor i USA som vi ikke har sånn alt for mye kontakt med (stortsett bare på mail...). Regner med at noen til melder avbud og at vi ender på ca 65 stk.

dette er mye familie; nesten alle søskenbarn, tanter/onkler, besteforeldre, og noen venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har gjort det litt snderledes, skal ha middag med foreldre, søsken, forlovere og besteforeldre(28stk) etter vielsen kl 14, og drsr videre på vennefest kl åtte, her kommer søsken og venner, 74 i alt. her skal vi servere gryterett med tilbehør og kaker. Så selv om vi har mye gjester kommer det hele på under 30000 minus kjolen min. vi er kjempe fornøyde med måten vi skal gjøre det på og nå er det bare ti dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har invitert 80 gjester

Da er foreldre, søsken, besteforeldre, tanter og onkler, kusiner og fettere over 15, noen grand tanter og onkler, noen fettere og kusiner av foreldre, tremenninger over 15 og en god del venner invitert.

Jeg har halvparten parten av min familie i new zealand derfor inviterer vi endel "langt ute" i familien for å fylle opp min side.

Det blir 50 familie til middag og 30 venner til kaffe og fest

glede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi inviterer 60. Alle til middag.

Begge har liten familie så vi har fått "plass" til mange venner icon_smile.gif

Regner med at vi havner på et sted mellom 50-55 som kommer icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi inviterer 130. Dette er familie, barn, tanter&onkler, søskenbarn m.følge, venner og noen kolleger. Mange, men slikt er gøy synes vi! Dessuten har vi en stor slekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Karisma:

Kan jeg spørre om hva slags selskap dere hadde! Var 80000 med eller uten bryllupsreise?

Hvis det var uten, hva kostet så mye?

Fikk plutselig litt angst, vi kommer til å bli mellom 40-50, og jeg håper at var prislapp i kommer opp i så mye.

Ikke noe kritikk i det hele, bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har invitert 140 stk. 110 til middag og 30 ekstra til kaffe.

De som kommer til middag er :

- Foreldre

- Søsken

- Forlovere

- Tanter og onkler

- Søskenbarn med partnere

Til kaffen kommer venner.

Vi har ikke bedt noen av kollegene våre. Vi måtte sette grensen et sted.

Vi får heldigvis leie gratis lokale med egen bar, kokk, dansebar osv, så vi slipper unna noen utgifter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har invitert 60 til middag og 28 til kaffen, totalt 88 stk. Synes det er sånn passe antall på festen. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde 80 gjester.

25% hans fam.

25% hans venner

25% min fam

25% mine venner

Da hadde vi kuttet den opprindelige listen fra 130

Det er vanskelig det...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi inviterer 41 voksne og 12 barn til middag. Det er foreldre, søsken med følge, en bestefar, forlovere med følge, faddere, noen søskenbarn, noen tanter og onkler og noen nære venner.

Til kaffen inviterer vi 31 venner. Men mye kan jo endre seg til neste år, og siden mange av de inviterte må reise langt opp hit til det kalde nord er det nok ikke alle inviterte som kommer.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle kommer, så blir vi 54 inkludert oss selv.

Dette er foreldre, søsken med maker og barn(5 totalt), besteforeldre, forlovere, tanter og onkler, noen søskenbarn (de vi har god kontakt med), venner og et vennepar av hans foreldre. Faddere er også invitert, men på begge sin side er dette nære slektninger, så de kommer inn under tanter, onkler og besteforeldre.

Noen av disse er slike som en "må" be, da tenker jeg på søskenbarn som vi ikke har kontakt med, men som vi allikeel må ta med på listen fordi det er barna til den andre søsteren til mamma. Det ville blitt sure miner hvis bare barna til den ene søsteren hennes hadde blitt invitert.

Hans søskenbarn har han over hode ingen kontakt med, og disse blir heller ikke invitert.

Nephilia

Den store dagen er 22. juni 2002 vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Nephilia den 2002-04-06 11:32 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...