Leia Skrevet 1. april 2002 #1 Del Skrevet 1. april 2002 Etter å ha telt over slekt og venner oppdaget vi at det vi opprinnelig hadde tenkt som en liten fest, blir nesten hundre inviterte... Hvor mange har dere invitert? Hvem er da inkludert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsj Skrevet 1. april 2002 #2 Del Skrevet 1. april 2002 Har invitert 65, og da er foreldre, søsken, tanter, onkler, noen av søskenbarna og en god del venner invitert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #3 Del Skrevet 2. april 2002 Vi har invitert 33 stk. Det er Foreldre selvfølgelig Søsken og stesøsken m maker Venner m partner Onkler og tanter en fetter Vi har kun invitert de vennene og de i familien som står oss nærmest. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 2. april 2002 #4 Del Skrevet 2. april 2002 Vi har best ca 40 til middagen. Av disse er det familie og noen vennepar. Til kaffe har vi bedt venner og familie det ikke var naturlig å be til middag. Vi har bedt ca 20 ekstra til kaffe.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 2. april 2002 #5 Del Skrevet 2. april 2002 Vi skal invitere ca. 40 gjester. Da er 2/3n familie som vi har mest kontakt med, og resten venner med følge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 2. april 2002 #6 Del Skrevet 2. april 2002 Vi skal invitere 52 stykker. Det meste er familie. resten er venner. Ingen fettere eller kusiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 2. april 2002 #7 Del Skrevet 2. april 2002 Vi har invitert i underkant av 30 stk til sammen, og det er mer enn nok for meg i hvert fall. Kunne godt tenkt meg enda færre gjester jeg da.. De vi har invitert er foreldre, stemora til sambo, søsken med følge, besteforeldre, tanter og onkler. Pluss noen få venner. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 2. april 2002 #8 Del Skrevet 2. april 2002 Selve bryllupsdagen har vi invitert 11 gjester, det er begge foreldrepar, to søstre med følge og forlovere med følge (de som har følge). Vi arrangerer også en lagt mer uformell vennefest til sommeren, da har vi invitert 50 mennesker (kun venner med følge). 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
høst Skrevet 2. april 2002 #9 Del Skrevet 2. april 2002 vi har en gjesteliste på 104 stykker - foreldre, søsken, tantebarn, bestemor, faddere, onkler og tanter, søskenbarn og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olympia Skrevet 2. april 2002 #10 Del Skrevet 2. april 2002 Vi blir til sammen 40stk. Det er da foreldrene våre + våre søsken med familier.(vi har begge 3 søsken hver,og de fleste har maaange unger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 2. april 2002 #11 Del Skrevet 2. april 2002 ca 45 tror jeg det ble etter "final cut". Vi var oppe i en 65-70, men det ble til slut bestemt at de som blir bedt er foreldre besteforeldre søsken tanter/onkler venner Jeg har en stor familie og skulle vi begynt å be søskenbarn hadde gjestelisten blitt LANG....og vi bestemte også at vi ikke ville ha noen barn (bortsett fra vår egen lille tulle som da er 10mnd). Så sånn endte vi med 45:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littlemama Skrevet 2. april 2002 #12 Del Skrevet 2. april 2002 vi skal ha 53 gjester til sammen.muligens 26 til middag og resten til kaffe.dette er nærmeste familie(ikke søskenbarn),tanter og onkler,faddere,forlovere og venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 2. april 2002 #13 Del Skrevet 2. april 2002 Vi inviterer 78 stykker. Hele slekten er invitert t.o.m søskenbarn - med partner dersom de er samboere/gift. Videre har vi en del venner. Krysser fingrene for at noen melder avbud - elles blir det trangt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingy Skrevet 2. april 2002 #14 Del Skrevet 2. april 2002 Vi starta med oss og forlovere, havna "plutselig" på 125, reduserte til 113 inviterte, av disse kom 83. Blant de 83 var venner som serverte ved middagen og var gjester på festen, to fotografer (også venner), nærmeste familie (23, med stort og smått), de fleste tanter, onkler, fettre og kusiner (de var har kontakt med, er venner med) og en haug med andre venner. Vi hadde det supert! Regnskapet er ikke helt fullført, men hele sulamitten kom på ca 40-50.000. Hadde vi brukt mindre penger på meg (kjole, sminke etc.) og droppa alkohol ville vi klart oss med 20-25.000 tror jeg.1212[ Dette Innlegg er endret av: Ingy den 2002-04-03 22:06 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karisma Skrevet 2. april 2002 #15 Del Skrevet 2. april 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karisma Skrevet 2. april 2002 #16 Del Skrevet 2. april 2002 Vi var 30 til middag og så kom det 10 ekstra til middag. Vi valgte å be foreldre, besteforeldre, søsken med følge, forlovere med følge, 2 nære venner hver oss med følge til middagen og så kom det 10 felles venner ekstra til kaffen. Vi har ikke så enormt mye kontakt med tanter, onkler, fettere eller kusiner så det ble ikke så vanskelig for oss å kutte ned på antall gjester. Alikevel så ble prislappen på hele stasen på ca 80.000 kr. Det er kostbart å holde stort selskap, og jeg mener man ikke bør sette seg i stor gjeld eller ta opp lån for å gjennomføre det. Lykke til alle dere som skal giftes i år. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karisma Skrevet 2. april 2002 #17 Del Skrevet 2. april 2002 Vi var 30 til middag og så kom det 10 ekstra til middag. Vi valgte å be foreldre, besteforeldre, søsken med følge, forlovere med følge, 2 nære venner hver oss med følge til middagen og så kom det 10 felles venner ekstra til kaffen. Vi har ikke så enormt mye kontakt med tanter, onkler, fettere eller kusiner så det ble ikke så vanskelig for oss å kutte ned på antall gjester. Alikevel så ble prislappen på hele stasen på ca 80.000 kr. Det er kostbart å holde stort selskap, og jeg mener man ikke bør sette seg i stor gjeld eller ta opp lån for å gjennomføre det. Lykke til alle dere som skal giftes i år. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karisma Skrevet 2. april 2002 #18 Del Skrevet 2. april 2002 Vi var 30 til middag og så kom det 10 ekstra til middag. Vi valgte å be foreldre, besteforeldre, søsken med følge, forlovere med følge, 2 nære venner hver oss med følge til middagen og så kom det 10 felles venner ekstra til kaffen. Vi har ikke så enormt mye kontakt med tanter, onkler, fettere eller kusiner så det ble ikke så vanskelig for oss å kutte ned på antall gjester. Alikevel så ble prislappen på hele stasen på ca 80.000 kr. Det er kostbart å holde stort selskap, og jeg mener man ikke bør sette seg i stor gjeld eller ta opp lån for å gjennomføre det. Lykke til alle dere som skal giftes i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brud080602 Skrevet 2. april 2002 #19 Del Skrevet 2. april 2002 Vi har invitert 117 stykker.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annett Skrevet 2. april 2002 #20 Del Skrevet 2. april 2002 Vi blir 37 stk, det er kunn den nermeste familie og noen få veldig gode venner. Vi har bett alle til middag da det ikke er så mange, vi har ikke bedt noen til kaffe da jeg ikke ser poenget med og innvitere så mange som mulig _________________ Mai brud1212[ Dette Innlegg er endret av: Annett den 2002-04-02 19:24 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå