Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Noen som har bed head produkter? (de er så kule og bra for håret!)
Saeria Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har Dumb blonde shampoen og Fashionista Spritz and shine som er en varmebeskyttende spray. Jeg liker dem begge. Lukter herlig også, synes jeg.
Lola83 Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Jeg bruker de, er helt avhengig, de lukter himmelsk..hårvask og aromaterapi i en, hehe Jeg bruker dumb blond, ego boost ++
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Akkurat nå har jeg: Fashionista shampo for farget hår Superstar Pepperminte maske Small talk Har hatt: Dumb blonde shampo og balsam <3 Headrush glansspray Ego boost Moisture maniac shampo - denne syns jeg var dårlig og den luktet appelsin.. blæh.. den skal jeg ikke ha igjen i hvertfall Savner Dumb blonde shampoen og balsamen, så de skal jeg ha neste gang
Smørblomsten Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Ja Headrush glansspray er fantastisk bra!!! Den og Define sin er de beste, men Headrush lukter 100 ganger bedre da... Men prismessig får man et bra produkt i Define glansspary!
Lola83 Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Ja Headrush glansspray er fantastisk bra!!! Den og Define sin er de beste, men Headrush lukter 100 ganger bedre da... Men prismessig får man et bra produkt i Define glansspary! Blir håret bare blankt av den eller er det glitter i den også? Og fungerer den som hårparfyme også..da mener jeg, holder lukten seg lenge i håret? Tenkte på Headrush..Define liker jeg ikke.
Gjest Borghild Skrevet 17. juli 2007 #7 Skrevet 17. juli 2007 Jeg digger Tigi. Lukter godt og er bra. Akkurat nå har jeg den blå serien som skal gi volum i håret. Lukter nyyyyyyyyyyyydelig!
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Blir håret bare blankt av den eller er det glitter i den også? Og fungerer den som hårparfyme også..da mener jeg, holder lukten seg lenge i håret? Tenkte på Headrush..Define liker jeg ikke. Håret blir blankt/får glans - men du får ikke ekstrem glans da. Lukten holder seg litt i håret, husker egentlig ikke.
Bokormen Skrevet 17. juli 2007 #9 Skrevet 17. juli 2007 Har hatt flere produkter, og må si at jeg er bare sånn passe fornøyd. Lukter godt og er stilig, men syns ikke det passet så bra for mitt hår, til tross for at jeg har prøvd mange av seriene. Er mye mer fornøyd med Redken
Gjest Kanelia Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Jeg bruker Bedhead manipulator. Den lukter godt!
Mischa Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Har Bed Head Afterparty - en glanskrem.. lukter godt og gjør håret mykt og blankt. Har også kjøpt Headrush, men ikke prøvd den ennå!
Gjest Tanita Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Har for tiden After Party. Tigi er digg! Stort pluss at de dufter så godt!
Gjest Deception Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har stort sett IKKE likt det jeg har prøvd derfra, med noen få unntak. For meg føles det som om det er middelmådige, overparfymerte produkter i funky innpakning. Men det skal legges til at jeg har veldig sterk luktesans.
Cata Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har ikke det lenger, nei. Kjøpte Bed Head shampo med ekstra fukt (hva nå det måtte bety ) hos frisøren og etter to hårvasker holdt jeg på å klø meg fordervet og flasset som et helt snøvær. Shampoflaska gikk rett i søpla (og kløen forsvant øyeblikkelig, mens flassinga tok litt lenger tid å bli kvitt igjen).
Gjest Frysepulver Skrevet 18. juli 2007 #15 Skrevet 18. juli 2007 Jeg hadde en Mohawk-ting, men synes alt fra Tigi lukter dritt og er et helvete å få ut av håret igjen
Tristessa Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 Jeg trodde jeg likte Tigi, men Kerastase is da shit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå