Gjest piropa Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Har 7-8 cd'er fulle med bilder som jeg må få fremkalt. Bor ikke i nærheten av noen fotobutikk. Kan noen fortelle meg hvem jeg bør sende de til, med tanke på pris (og kvalitet også, selvfølgelig). Har lett mye på internett, men hos de fleste står det kun opplyst om fremkalling av bilder en laster opp direkte fra pc'en, og ikke om det går an å sende inn cd'er (og priser, str og frakt på dette). Setter stor pris på hjelp!!
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg vet ikke, men kan du ikke laste bildene inn på pcen og opp på nettet til en av fotobutikkene fra CD-ene, da?
Orthia Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Du kan vel sende cd'ene i fotopose til en av leverandørene du finner på nett. Vet at det hvert fall går an hos Fotoknudsen.
Gjest piropa Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg vet ikke, men kan du ikke laste bildene inn på pcen og opp på nettet til en av fotobutikkene fra CD-ene, da? Det er nok helt utelukket, siden hvert bilde ligger på ca 3,3MB (ja, megabyte). Så hvor lang tid noe sånt ville tatt må gudene vite. Uansett, får se om jeg finner noen leverandører på nett som tar imot cd'ene mine
nea Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 På Eurofoto.no går det å sende inn cd og DVD Eurofoto.no
Cæsar Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har sendt cd-er i fotopose til både Extrafilm og Foto Knudsen tidligere. Det har gått helt fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå