Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Lærte på den harde måten at ridepisk er litt vanskelig å beregne hvor hardt og hvor det er best å treffe, så den er lagt litt på hylla før det går helt galt. Flogger har til nå vært uaktuelt pga at enten er de av gummi/latex eller skinnremser. Har sett noen av nylon tidligere, men de ser ofte direkte simple ut. Men for en stund siden fant jeg aristo-cats, som de har både skinn og skinnfri variant av, og som ser nydelig ut. Litt dyr, men om den blir brukt så er den verdt prisen som gave Men er de letthåndterlige for nybegynnere? Stor fare for å gjøre noe direkte farlig om det klønes litt? Er et ganske normalt par, så det er hverken snakk om en ekstrem armstyrke eller voldsom "innsats", men litt vondt bør det gjøre
Gjest Pax Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Det spørs hvor nybegynneraktig det skal være. Generelt synes jeg de såkalte nybegynnerpiskene er altfor pinglete, selv om jeg er ganske nybegynner på området selv. Det blir litt vanskelig å anbefale noe synes jeg, siden preferanser og smertegrenser varierer fra person til person.
Gjest sub-jente Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Er litt usikker på hva du mener med flogger, er det det samme som en "katt" (fler lær/tøy/plast-remser på et håndtak)? I såfall vil jeg ikke anbefale dette som nybegynner-pisk. Jeg ville foreslått en form for en padle, men stor treff-flate, det lager mye lyd, men du må ta i en del før det gjør vondt. Jo større flate, jo "snillere" er den. Ellers er det en rekke ting i en vanlig husholdning som fungerer utmerket, feks teppebanker eller fluesmekker som er noe av det "snilleste" du får, eller feks en litt stor stekespade som du vil kjenne noe bedre... Eller et godt gammelt bjørke-ris, dette svir endel, men er relativt lett å kontrollere. Generelt vil jeg nevne at det er viktig med "oppvarming" først, begynne med lette slag, for så å øke styrken på slagene etterhvert. Etter de som svir, er det greit med en pustepause før neste, det er først i det smerten gir seg og erstattes med brennende varme, lystfølelsen kommer sterkest. Blir det for vondt, forsvinner den lett. Lykke til:)!
Gjest Pax Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg ville foreslått en form for en padle, men stor treff-flate, det lager mye lyd, men du må ta i en del før det gjør vondt. Jo større flate, jo "snillere" er den. Ja, det ville jeg og foreslått, men de jeg har sett har bare vært med skinn. Jeg fikk inntrykk av at TS (som meg) er ute etter et produkt uten skinn.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Jeg la med link i innlegget nettopp pga at det er så mange ulike begreper på ulike ting (og i tilfelle det var andre interesserte i skinnfrie alternativer her ), men den forsvant kanskje i teksten? http://www.aswgt.com/aristo-cats.html De har også endel andre som ikke har skinn, inkludert et par som ser direkte farlige ut. (for de ekstreme, se på St. Christopher ) Padle har et problem, lyden Naboene... Hva gjør jeg om de ringer politiet? Men skinnfri er det der: http://www.aswgt.com/pocketpaddle.html
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 http://www.masterandre.com/product_info.php?products_id=76 Fant faktisk også en til, men synes ikke den ser like pen ut og mer "klønete" å bruke. På plussiden ser den kanskje litt mer slitesterk ut. Første trepadlen jeg har sett til nå er på den butikken. Så Pax, om du går ut av de singles rekker, der har du en uten skinn
Gjest Pax Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 (endret) Takk for tips. Om jeg skulle kjøpe noe av det du linket til, tror jeg kanskje jeg hadde gått for "The Duchess". Den ser ut til å være sånn midt på treet. Endret 16. juli 2007 av Pax
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Takk for tips. Om jeg skulle kjøpe noe av det du linket til, tror jeg kanskje jeg hadde gått for "The Duchess". Den ser ut til å være sånn midt på treet. Er faktisk "The duchess" jeg har vurdert sterkest. Liker utseendet på den, og om den ikke passer oss som pisk så kan den brukes til å stryke med eller som pynt på veggen En link til om du vil ha: http://www.fools-errant.com/bdsm/floggers/...flogs.html#loop Padle eller noe i gummi. Er ikke overbegeistret for lukten selv, men billigere enn den i tre.
Gjest Pax Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Nei, nei, ikke flere linker nå, ellers begynner jeg bare å sikle.
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Nei, nei, ikke flere linker nå, ellers begynner jeg bare å sikle. Hehe, da bør du ikke se for nøye rundt på de sidene jeg har lagt inn allerede Er det dette som faller inn under psyksisk sadisme tro?
Gjest Pax Skrevet 17. juli 2007 #11 Skrevet 17. juli 2007 (endret) Sikkert. Nei, leggetid nå, men koselig å "prate" med deg. Endret 17. juli 2007 av Pax
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #12 Skrevet 17. juli 2007 Og jeg som har trodd jeg ikke var i kategorien psykisk sadist Får gi meg å lete etter ting. Men jeg tror vi hadde hatt det morsomt på shopping IRL, og forårsaket galskap hos betjeningen
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #13 Skrevet 17. juli 2007 Leggetid her også, så takk det samme. Tror nok vi møtes igjen i en eller annen tråd (om det blir her eller på matforumet er ikke godt å si )
Gjest Pax Skrevet 17. juli 2007 #14 Skrevet 17. juli 2007 I alle fall er det hyggelig å møte noen likesinnede, på begge områdene. Trodde ikke det fantes så mange.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #15 Skrevet 18. juli 2007 Tror ikke det er mange som faller inn i begge smale kategorier, bortsett fra meg selv vet jeg kun om deg her i landet. USA derimot
Gjest Pax Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 (endret) Jo, jeg vet om en til, så da er vi i alle fall tre her i landet. Øko-BDSM, ja. Hvorfor finnes det ikke flere i Norge av den sorten? Endret 18. juli 2007 av Pax
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #17 Skrevet 18. juli 2007 Ja, det finnes nok. Men kanskje folk gjemmer seg bedre når de er "smale" på flere områder. Ikke vet jeg.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #18 Skrevet 18. juli 2007 Starte undergruppe av SMil? "Salat og SM" eller noe slikt?
Gjest Pax Skrevet 18. juli 2007 #19 Skrevet 18. juli 2007 Starte undergruppe av SMil? "Salat og SM" eller noe slikt? Ja, kanskje det. Er du medlem der? Hadde eller har en profil der, men har ikke vært innom på et halvt år.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #20 Skrevet 18. juli 2007 Forsøkte å registrere meg i går, men nå kommer jeg ikke inn på den nye epostadressen jeg opprettet til det formålet for å bekrefte innmeldingen, og nicket jeg valgte får jeg ikke bruke på en annen epost :fustrert: Får prøve igjen senere, kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå