Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Kjøpte oss ny tørketrommel nå ista, og på vei til kassa roper selgeren at vi må huske å fjerne transportsikringa før vi tar den i bruk. Han sa det sto i bruksanvisninga hvordan man gjør det. Vel hjemme finner vi ingen transportsikring, og det er ikke nevnt noe sted i bruksanvisninga. Er vi helt blinde og stokk dumme, eller skjer det at tørketromler ikke har transportsikring? Er en Whirlpool vi har kjøpt.
Oliven Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Vaskemaskiner har transportsikring, men ikke tørketrommler.
Lily Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Jeg som var trådstarter, glemte å logge meg inn. Ante meg at det var noe sånt ja, takk for svar Oliven
Cupcake Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 Vi kjøpte oss nylig Whirlpool tørketrommel, og den hadde ikke transportsikring. Husker vaskemaskinen vår hadde det. Tror ikke det er vanlig på tørketromler.
Lily Skrevet 17. juli 2007 #5 Skrevet 17. juli 2007 Det var sikkert bare selgeren som ikke var helt våken da, siden han sa det. Jeg nyter forøvrig tilværelsen med tørketrommel! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå