Gå til innhold

Pynting av bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo mener det er forlovernes ansvar å sørge for at bilen blir pyntet, noe som er nytt for meg. Hva har dere hørt?

*vil gjerne pynte selv jeg, kontrollfreak som jeg er* :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

[

Endret av Kosemose
Skrevet

Er brudgommens forlover som har ansvaret for pynting av bil etter det jeg også har skjønt :)

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva som er vanlig, men jeg har i allefall tenkt å gjøre det selv. Så blir det slik som jeg vil ha det.

Gjest baby-E
Skrevet

Det er vel den man avtaler skal gjøre det som har ansvar for det.

Skrevet

Hos oss skal brudgomen og forloveren hans pynte bilen mens jeg og min forlover er hos frisøren! Syns dette er en grei ordning, så har han noe å gjør for å få tiden til å gå og jeg slipper å tenke mer på det.. :)

Jeg bryr meg ikke så mye om hva som er vanlig og hvordan man "skal" gjøre det. Gjør som du vil! Viss du vil pynte bilen selv ser jeg ingen grunn til at du ikke kan gjøre det :)

Skrevet

Jeg har også hørt at det er brudgommens forlover, men satsa ikke på at HAN hadde hørt om det...

Pappa bløe vår sjåfør for dagen da den planlagte transporten måtte avlyses av værmessige årsaker, og da han skjønte at det var det mest trolige utfallet, sørget han for å få tak i det han trengte, så han pyntet bilen selv før han hentet meg hos frisøren.

For å være på den sikre side ville jeg i alle fall sørget for at den du mener har ansvaret for det vet om det... Og om du vil pynte selv (ehh, bilen pyntes vel gjerne på den store dagen, og du har vel ikke egentlig tid til å gjøre det selv, men i alle fall kjøpe det inn og bestemme hvordan det skal gjøres, og sette noen du stoler på til å gjøre det) så er det vel bare å gjøre det.

Noen steder vil kamerater av brudgommen snike seg ut under vielsen, og "pynte" bilen da (gjerne blikkbokser og sånn) men det er litt varierende mellom ulike miljøer rett og slett. (I vårt tilfelle var ingen av hans kamerater tilstede, så det var ikke så stor fare for det akkurat.)

Skrevet (endret)

Vet ikke om det er noen som "offisielt" har ansvaret for dette, men det kan være greit at noen får tildelt oppgaven på forhånd.

Vi glemte å gi noen ansvar for det, og båndene ble også glemt igjen hjemme, for selv var vi jo noe stressa før vi skulle til kirken! :ler:

Men blikkboksene hadde forloverene husket, samt "Nygift" skilt som vi satte i vinduet bak. Ble kjempebra!

Endret av Besson

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...