Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Møtte en mann på en helt spesiell måte, jeg ble stormforelsket- også han sa dette var spesiellt og at han var forelsket i meg.

Så viste det seg at det var en eks med i bilde her, som han tar hensyn til pga at han vil beholde ett bra forhold til moren. Helt greit det, men har fått inntrykk av at her skal jeg vente på denne mannen til en del er ordnet. Han virker som en pingle, i begynnelsen var han mest på hugget- da han "fikk meg" er det jeg som har måtte dra lasset litt.

Jeg som har skrevet meldinger i det siste, men han har svart på 2 sek, virker rett og slett feig.

Så ville han se meg før ferien min, da jeg fikk en melding i 21 tiden om når han skulle komme til meg gav jeg opp.

Han har sendt meg en melding på ferie, jeg svarte høflig og har ikke hørt noe siden.

Det stikker i hjertet med å gi denne mannen opp, men f og så feig det går an å bli.

snufs..

Skjønner ikke hvorfor han en gang utsatte meg for noe slikt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke heeelt hva du mener, men håper det ordner seg :)

Skrevet

Av og til må man bare gjøre seg hard og tenke på sitt eget beste. :klem:

Gjest Gjest
Skrevet
Av og til må man bare gjøre seg hard og tenke på sitt eget beste. :klem:

Ja, vet. Men søren så vanskelig, det stikker i hjertet.

snufs

Skrevet
Ja, vet. Men søren så vanskelig, det stikker i hjertet.

snufs

Ja, jeg vet det. Det er noe dritt. :kose: Du må bare si fra om du trenger en å snakke med, jeg har vært gjennom det.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for det Pax.

Jeg forstår ingen ting egentlig.

Husker når jeg fortalte han at jeg var forelsket i han og han svarte "kult" og skulle sende meg en melding etterpå. Fikk en om hvor mye han likte meg osv.

Så gikk det en to uker, da var jeg litt lunken pga telefoner fra eksen. Da ringte han og sa at han var forelsket i meg men redd for å bli såret.

Og så er det jeg som må ta kontakt ofte, men han svarer med en gang på meldinger om hvor mye han savner meg, når vi skal møtes igjen osv osv

Lurer på om han er en player egentlig, men så var det måten han har oppført seg på-vist tydelig med kroppsspråk og handling i perioder at han virkelig har brydd seg.

Drittfyr, nå er jeg lei meg og sint.

Skjønner ikke vitsen

Skrevet (endret)

Se det litt an, la han ta kontakt først. Kanskje han har en del ting å ordne opp i med eksen, kanskje han er sjenert. Jeg har lært meg til å stole på magefølelsen, det den sier ser som regel ut til å stemme.

Endret av Pax

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...