Gjest Deception Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Det spørs vel hva du er ute etter? Ikke noen shampo/balsam er "tess" for alle hårtyper. Ifølge frisører jeg har snakket med, er serien veldig bra for hår som er ødelagt, spesielt av bleking. Hvis du takler den gjennomtrengende lukta av banan.
kollektivet Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 du vet vel at d skrives sjampo? ikke shampo.
Gjest Deception Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jepp, det gjør jeg. Og jeg antar at du vet at "det" skrives akkurat sånn, og ikke "d"? Siden du har lagt lista for å være usaklig.
kollektivet Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juli 2007 siden du pirker på andre stadig vekk tenkte jeg at jeg kunne få pirke på deg.
Gjest Lisakris Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Jeg skaffet meg nylig både shampoo, balsam, proteinkur og fuktighetskur i k-pak-serien. Har ganske ødelagt hår, så regner med dette er noe som skal passe for meg. Har forøvrig ikke merket stor forskjell, men det gjør jeg aldri uansett hvilken produkter jeg kjøper, håret mitt er og blir slitt, og trenger nok bare en klipp. Når det gjelder lukta, er det bare proteinkuren som lukter banan, de andre produktene har en annen lukt (i min nese i hvertfall).. Shampooen lukter ikke så verst, mens balsamen lukter mindre godt (første hårprodukt jeg har reagert litt på lukten på, men jeg bryr meg som regel ikke stort om lukt, den forsvinner når jeg vasker den ut..) Ellers har jeg lest at folk lett får tørt hår av disse dersom de ikke har slitt nok hår, så om dette vil passe for ditt hår får du vurdere Et godt tips er å lese product reviews på makeupalley.com
KræsjPink Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Jeg elsker denne serien! Jeg har bare lyse striper i håret, og det er ikke spesielt slitt, men hårstråene mine er veldig tynne. Og så har jeg krøller.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 17. juli 2007 #8 Skrevet 17. juli 2007 Jeg har teste kurene og der er toppers . Anbefales. (Jeg har normalt hår som verken er tørt elle slitt, men stripet.)
Gjest Borghild Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Joico K-pak reconstructor er superbra! Eneste som ikke er bra er lukta.
Frk.L Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Joico K-pak reconstructor er superbra! Eneste som ikke er bra er lukta. Helt enig med dette. Jeg brukte denne kuren for mange år siden. I et lurt (!) øyeblikk farget jeg håret mitt rødt hjemme, men fant fort ut at jeg ikke kledde det så veldig godt.. Måtte bleke håret to ganger hos frisøren for å få det noenlunde normalt igjen, og da var håret var like mykt og deilig som halm.. (lignet litt også). Kuren reddet håret mitt fullstendig. Kunne praktisk talt kjenne for hver gang at håret ble bedre. Men ja.. Den stinker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå