t-schnuppa Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jeg bor i Ski, men skal ha vielse i Fredrikstad.. Sjekket opp pris på brudebukett her i Ski og fikk beskjed om 2500-3000kr kom den til å koste. Men idag bestilte vi alt av blomster i Fredrikstad ; 1 stk brudebukett 3 stk crosage Blomster til å pynte i lokalet Blomster til borddekorasjonene Blomster til å pynte i kirken Samlet sum : 3800 - 4200 kr!! (kommer litt an på jobben med buketten!) Synes d var flott jeg Hadde trodd d kom på myyye mer. Jippi
-Alvildebrud- Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Så bra!! Det er alltid en gledelig og velkommen nyhet når budsjettet IKKE sprekker *Fortell fortell*, hva slags blomster har du valgt???
t-schnuppa Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Så bra!! Det er alltid en gledelig og velkommen nyhet når budsjettet IKKE sprekker *Fortell fortell*, hva slags blomster har du valgt??? Brudebuketten er lang,hengende, med lilla orkideer , litt grønt og perletråder. Crosagene i samme stil. I kirken skal vi ha to oppsatser m hvite liljer oppe der vi sitter, samt en enkel hvit rose på de tre første radene. I lokalet skal vi ha 9 bordgrupper og der skal vi gjøre d veldig enkelt,men pent. Midt på borda står d en glassvase med en hvit orkide og en lilla kampfisk svømmende rundt. Rundt på bordet skal d ligge strødd lilla orkide klokker. Så på kake- og gave bordet pynter vi med de samme vasene m oppsatsene fra kirken! Tror dette vil bli veldig pent Dere da?
kathrine79 Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Midt på borda står d en glassvase med en hvit orkide og en lilla kampfisk svømmende rundt. Rundt på bordet skal d ligge strødd lilla orkide klokker. Kreativt
-Alvildebrud- Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Brudebuketten er lang,hengende, med lilla orkideer , litt grønt og perletråder. Crosagene i samme stil. I kirken skal vi ha to oppsatser m hvite liljer oppe der vi sitter, samt en enkel hvit rose på de tre første radene. I lokalet skal vi ha 9 bordgrupper og der skal vi gjøre d veldig enkelt,men pent. Midt på borda står d en glassvase med en hvit orkide og en lilla kampfisk svømmende rundt. Rundt på bordet skal d ligge strødd lilla orkide klokker. Så på kake- og gave bordet pynter vi med de samme vasene m oppsatsene fra kirken! Tror dette vil bli veldig pent Dere da? Oi!! Spennende! Litt mer spennende enn det vi hadde tenkt må jeg innrømme.... Vi skal kun ha roser og liljer. Tror det også blir fint! Fargene går i rosa, champagne og lys lys gyllen fersken.....
t-schnuppa Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2007 Snappet opp litt ideer fra " For better or for worse" på tv2.. Hihi.. Tror og håper det blir bra.. Orkideer er favoritten min se! Roser og liljer er jo også kjempe vakkert da! Lykke til alle sammen
Gjest Elize Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 (endret) Vi blir kanskje å ha 5 brudepiker og 1 brudesvenn, og da blir det dyrt å kjøpe alle blomstene. Så derfor skal jeg lage de selv. Det blir Ryllik (både i hvitt og rosa), men jeg er usikker på hva jeg skal bruke som grønt sammen med Rylliken. Forslag? Min brudebukett skal kjøpes, men har enda ikke bestemt meg for hvordan. Er det noen som vet hvordan en brudebukett er å tørke? Endret 5. august 2007 av Elize
Frey Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Vi slipper også veldig billig unna. Har bestilt blomster på den lokale forretningen og skal da ha 1 brudebukett (veldig enkel, 5 av de største calla liljene surret med bånd og ståltråd) 4 knapphullsblomster blomstene til borddekorasjonene Blomstene + resten vi trenger til borddekorasjonene kommer på tilsammen ca 2 300,-
Gjest Elize Skrevet 8. august 2007 #9 Skrevet 8. august 2007 Noen som vet hvor i tromsø de er billige på blomster og buketter?
pinkybride Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Hørtes kjempefint ut ! Er så flott når noen kommer på helt spesielle ting! Skulle ønske jeg fikk en fiks ide også hehe. Noen som vet om bra og rimelige blomsterbutkker i oslo? Jeg skal bestille blomsterbukett og knappehullsblomst, men vurderer å lage borddekorasjonene og kirkedekorasjonene selv. Har gjort litt sånt før og resultatet blir ganske bra når man bruker oasis. Har tenkt å undersøke om jeg kan få kjøpt klomster på økern torg blomster en gros. Der er det jo bare grosister der så regner med det er billigere enn i blomsterbutikken så lager jeg oppsatsene selv. Noen som har erfaring med å handle derfra? Kan privatpersoner handle der?
*Emma* Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Så bra m billigere blomster! Men jeg ble egentlig mest nysgjerrig på at du bor i SKi...og lurer på om jeg vet hvem du er
Lund Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Jeg bor i Ski, men skal ha vielse i Fredrikstad.. Sjekket opp pris på brudebukett her i Ski og fikk beskjed om 2500-3000kr kom den til å koste. Men idag bestilte vi alt av blomster i Fredrikstad ; 1 stk brudebukett 3 stk crosage Blomster til å pynte i lokalet Blomster til borddekorasjonene Blomster til å pynte i kirken Samlet sum : 3800 - 4200 kr!! (kommer litt an på jobben med buketten!) Synes d var flott jeg Hadde trodd d kom på myyye mer. Jippi Det var ganske billig! jeg bet 3000kr for brudebuketten.Andre kommer tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå