Gjest Gjest_annie_* Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 banalt, tåpelig henge seg oppi, uansett, akkurat nå er dette faktisk litt krise for meg... skal på date med en utrolig herlig , kjekk gutt nå etterpå. I og med det er så fint vær, foreslo han å dra ned til stranden. skal grille. han varter opp.. gleder meg - selvsagt, men aner ikke hva jeg skal ha på meg.. stressa rundt meg selv i to timer nå og enda ikke blitt klokere. skal møtes seks. Tror vel egentlig bare jeg er litt nervøs og derfor ikke klarer konsentrere meg om hva jeg bør ha på .. men .. inntrykk er jo viktig. og vil så gjerne ta meg bra ut og føle meg mest mulig konfortabel.. noen tips til en merkelig stakkar ?
Gjest Gjestigjen Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Heldige du! Grilling på stranden utelukker jo ganske mye - høye hæler og stivpyntingn blir feil; i mine øyne hvertfall:) Hva med noe enkelt men passende og litt pyntet? Feks en capri med en søt skjorte og søte småsko? Sommerlig skjørt? Egentlig vanskelig å svare når man ikke vet hva stil du/dere har ellers...
Gjest synseren Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Hva med en søt kortermet bluse eller topp, ett dongeriskjørt og sandaler? Enig i at det er vanskelig å gi tips når vi ikke vet hvilken smak du har.
Gjest Gjest_annie_* Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 ja jeg vet... jeg er kjempeheldig som skal på date men blir som sagt så stressa av dette med klærne at jeg selv ikke klarer å se hva jeg har i klesskapet. Gode forslag begge to! Takk!!! Selvsagt er det nesten umulig skulle gi tips når dere ikke aner min stil.. forstår jo det. vurdert miniskjørt, ballerinasko og en søt topp, men føler mine legger er litt vel for bleke, og strømpebukse er da bare fyfy nå.. hvit capri bukse, og en skjorte har jeg også tenkt på. skjuler i allefall de bleke lange beina, selv om miniskjørtet egentlig frister mest ... hmmm.. får ta meg en kald dusj og kjøle meg ned, så kanskje jeg finner noe. er bare stressa nå..
Lola83 Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 ja jeg vet... jeg er kjempeheldig som skal på date men blir som sagt så stressa av dette med klærne at jeg selv ikke klarer å se hva jeg har i klesskapet. Gode forslag begge to! Takk!!! Selvsagt er det nesten umulig skulle gi tips når dere ikke aner min stil.. forstår jo det. vurdert miniskjørt, ballerinasko og en søt topp, men føler mine legger er litt vel for bleke, og strømpebukse er da bare fyfy nå.. hvit capri bukse, og en skjorte har jeg også tenkt på. skjuler i allefall de bleke lange beina, selv om miniskjørtet egentlig frister mest ... hmmm.. får ta meg en kald dusj og kjøle meg ned, så kanskje jeg finner noe. er bare stressa nå.. Men fy deg..strømpebukse som er så nostalgisk vakkert..i hvertfall solbrune nylon.. Jeg klarer rett og slett ikke og komme på en setting der ikke nylon passer Men siden DU ikke liker det..hva med leggings da..under et passe kort skjørt, med singlet og cardigan til? Ikke glem sjal til og ha på skuldrene hvis det blir kjølig..hvis du ikke får låne jakken hans da, tihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå