Amalie_85 Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har bestilt en tlf på nett. På pakkesporingen står det sandefjord, men det har det vært siden den 12, det har jo vært helg, men når den ikke har beveget seg i dag syns jeg det var litt merkelig. Så jeg ringte posten, tenkte kanskje det var noe rart med nette. Men da fikk jeg beskjed om at den lå nok på lageret til leverandøren enda. For de hadde bare fått den mente de. Men så ringte jeg leverandør og de sier at de har sendt den ut fra sitt lager så fort man kan ta pakkesporing på den! Så hvor er pakken min. Og når kan jeg forvente å få den? Jeg er jo spent jo, vil ha den nå Forventet jo ikke å ha pakken i dag, men forventer jo at den skal forflytte seg
Leo Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Jeg lurte litt på det samme da jeg bestilte telefoner fra Telenor. Husker jeg ikke feil lå de på stedet hvil i Sandefjord i noe over en uke. Da de endelig kom videre derfra, var de imidlertid på postkontoret her i løpet av en dag eller to. Hvorfor det er slik, kom jeg aldri så langt at jeg gadd å finne ut, men jeg tror ikke du trenger å engste deg for at pakken din har forsvunnet på noe vis foreløpig!
Amalie_85 Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2007 Nei regner med at jeg mottar den, men jeg skal på ferie. Ringte først posten, som sier de ikke har fått den, ringte leverandør som sier de har sendt den, ringte posten igjen, og de sier at den bare er forhåndsmeldt, så nå ringer jeg leverandør igjen. Jeg skal på ferie så blir den liggende blir den jo sendt tilbake
Polly Ester Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Det kan være noe feil med pakkesporinga i dag, kanskje. Vet at datasystemet og nettbanken har vært nede i dag i hvert fall. Ellers kan du sikkert få de på postkontoret til å la pakken din bli liggende en stund etter liggefristen hvis du sier i fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå