Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Elisabeth Arden, Estee Lauder, Chanel, Clinique, Lancome.....

osv osv

Hvilket merke anbefaler du i rouge og øyenskygge? Kom gjerne med tips om helt andre merker enn ovenstående :)

Oi, mange leifer....

Endret av -Alvildebrud-
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Mineralfoundation sitter som støpt, i hvertfall. Det samme gjelder 38* mascara fra Kanebo, som er mer vannfast enn vanlige vannfaste mascaraer.

Når det gjelder øyeskygge, er det greit å bruke en primer under. Da holder skyggen hele dagen. Jeg liker Artdeco sin best.

Skrevet
Mineralfoundation sitter som støpt, i hvertfall. Det samme gjelder 38* mascara fra Kanebo, som er mer vannfast enn vanlige vannfaste mascaraer.

Når det gjelder øyeskygge, er det greit å bruke en primer under. Da holder skyggen hele dagen. Jeg liker Artdeco sin best.

Takk :)

Har Artdeco rouge, også?

Gjest Deception
Skrevet

Artdeco har det meste, men jeg har ikke prøvd noen produkter derfra selv.

Skrevet
Artdeco har det meste, men jeg har ikke prøvd noen produkter derfra selv.

Ok, takk for info!

Hva med Guerlain - har du kjennskap til merket?

Gjest Deception
Skrevet
Ok, takk for info!

Hva med Guerlain - har du kjennskap til merket?

Jeg liker mye fra Guerlain, men når det gjelder holdbarhet på sminke, som jo var det du spurte etter i startinnlegget, er det viktigste i mine øyne at underlaget er bra, med foundation, eventuell primer, pudder osv. Først da kan du være ganske sikker på at sminken varer. De fleste parfymerimerker holder høy kvalitet (og også noen andre merker); det meste koker ned til smak og behag og personlige perferanser.

Skrevet
Jeg liker mye fra Guerlain, men når det gjelder holdbarhet på sminke, som jo var det du spurte etter i startinnlegget, er det viktigste i mine øyne at underlaget er bra, med foundation, eventuell primer, pudder osv. Først da kan du være ganske sikker på at sminken varer. De fleste parfymerimerker holder høy kvalitet (og også noen andre merker); det meste koker ned til smak og behag og personlige perferanser.

Har allerede en bra foundation og pudder som fikserer huden veldig bra :-) Men jeg er ennå usikker på øyenskygge og rouge - hvilke merker som holder seg bra der ... Har dårlige erfaringer spesielt mht øyenskygge.

Er kanebo vannfast forresten?

Skrevet

kremrouge sitter som støpt. Jeg har en fra Clinique - de har mange farger og nyanser, så du finner nok en som passer for deg. Men jeg vil anbefale å prøve den på, for den kan bli litt annerledes på huden enn når man ser den i boksen. Den fra Clinique har også med en leppepensel, så du kan bruke den som gloss.

Jeg har også primer fra ArtDeco. Koster kun rundt 80,- og er drøy. Eneste jeg har å utsette på den er lukten, men den kjenner man jo kun under påfringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...