LilleSolstråle Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #21 Skrevet 16. juli 2007 Den første var lekrere! Absolutt Helt nydelig! Romantica har mye fint! Jeg skal gifte meg i år da og har selv en romantica kjole 2007mod. Men jeg må si at d er utrolig mange andre kjoler jeg sikler på også, men det er denne som ga meg den skikkelig "GO` FØLELSEN" da jeg prøvde den på. Så det er nok den rette. Gleder meg sånn til å bruke den på den store dagen! Du kan se bilde av den her Bildet lyver litt, for man ser ikke de fine detaljene og hvor vakker den egentlig er.. Ville aldri falt for den ut ifra bildet, men prøvde den bare helt tilfeldig og d er jeg jaggu glad for Den var kjempe stilig!!! Romantica har utrolig mye fint,det skal være sagt ja Du som har kjøpt,vet du hva prisene ligger på forresten? Og hvis en leverandør her i Norge har Romantica(Ski/Oslo),men ikke den kjolen,og de tar den inn for meg,hva skjer om jeg ombestemmer meg da?
t-schnuppa Skrevet 16. juli 2007 #22 Skrevet 16. juli 2007 Den var kjempe stilig!!! Romantica har utrolig mye fint,det skal være sagt ja Du som har kjøpt,vet du hva prisene ligger på forresten? Og hvis en leverandør her i Norge har Romantica(Ski/Oslo),men ikke den kjolen,og de tar den inn for meg,hva skjer om jeg ombestemmer meg da? Jeg har kjøpt min her i ski på SKi brud og bli ny senter. Modellen min kostet 8500kr helt ny, så tror nok romantica er en del rimeligere enn mange andre! Men d kommer sikkert litt an på hvordan kjolen er da.. Tror nok de er veldig greie her.. hun sa hvertfall til meg at man betaler depositum først (1000kr) Så bestiller de kjolen og hvis d skulle bli helt for ille sa hun, så kan jeg bytte inn i en annen kjole fra hennes salong, eller velge å tape depositumet hvis man vil kjøpe kjole et annet sted.. Men sjekk opp der og prat m Britt! De er ganske oppdaterte på kjoler der, så du skal ikke se bort ifra at de har den inne De har nok full forståelse for at kjolen må prøves på før du er 100% sikker Lykke til m valget da Ps. Vet at også Solbruden på Selbak i Fredrikstad fører Romantica! Ca 1 t kjøretid fre Ski.
LilleSolstråle Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #23 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har kjøpt min her i ski på SKi brud og bli ny senter. Modellen min kostet 8500kr helt ny, så tror nok romantica er en del rimeligere enn mange andre! Men d kommer sikkert litt an på hvordan kjolen er da.. Tror nok de er veldig greie her.. hun sa hvertfall til meg at man betaler depositum først (1000kr) Så bestiller de kjolen og hvis d skulle bli helt for ille sa hun, så kan jeg bytte inn i en annen kjole fra hennes salong, eller velge å tape depositumet hvis man vil kjøpe kjole et annet sted.. Men sjekk opp der og prat m Britt! De er ganske oppdaterte på kjoler der, så du skal ikke se bort ifra at de har den inne De har nok full forståelse for at kjolen må prøves på før du er 100% sikker Lykke til m valget da Ps. Vet at også Solbruden på Selbak i Fredrikstad fører Romantica! Ca 1 t kjøretid fre Ski. Tusen,tusen takk!!! Har sitti og sett i hele dag føler jeg. Vet at valget sikkert ikke burde bli bestemt så fort,men det var bare pang med denna kjolen. Mye fint,men detta er THE DRESS. Trur jeg ihvertfall... Bare å prøve den,så får jeg se om jeg 100% sikker da. Blir nesten bedre å dra til Ski for meg,så da snakker jeg med Britt Takk igjen for hjelpa
t-schnuppa Skrevet 16. juli 2007 #24 Skrevet 16. juli 2007 Tusen,tusen takk!!! Har sitti og sett i hele dag føler jeg. Vet at valget sikkert ikke burde bli bestemt så fort,men det var bare pang med denna kjolen. Mye fint,men detta er THE DRESS. Trur jeg ihvertfall... Bare å prøve den,så får jeg se om jeg 100% sikker da. Blir nesten bedre å dra til Ski for meg,så da snakker jeg med Britt Takk igjen for hjelpa D høres supert ut vet du Kjolen var jo bare lekker! Du får holde oss oppdatert da, på åssen d går.
LilleSolstråle Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #25 Skrevet 16. juli 2007 D høres supert ut vet du Kjolen var jo bare lekker! Du får holde oss oppdatert da, på åssen d går. Det skal jeg gjøre!! Forloveden skal på gutte tur i august,så da skal jeg og forloveren min dra og prøve Gleder meg
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #26 Skrevet 17. juli 2007 Jeg handler min nå og det er nesten 3 år til bryllupet. Har kikket på utallige kjoler (minst 30 på) og ikke funnet noen annet jeg vil ha. Har også kikket på 08 kolleksjonen og den synes jeg rett og slett er stygg. Du kan jo alltids selge om du skulle ombestemme deg.
LilleSolstråle Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #27 Skrevet 17. juli 2007 Jeg handler min nå og det er nesten 3 år til bryllupet. Har kikket på utallige kjoler (minst 30 på) og ikke funnet noen annet jeg vil ha. Har også kikket på 08 kolleksjonen og den synes jeg rett og slett er stygg. Du kan jo alltids selge om du skulle ombestemme deg. Det er jo sant da Blir den kjolen gitt,må bare dra og prøve først jeg har lyst til å gå ned noen kilo til bryllupet,vet du om de kan tilpasse kjolen når bryllupet først nærmer seg?
rusketulla Skrevet 18. juli 2007 #28 Skrevet 18. juli 2007 Hvis den ikke koster vanvittig mye har du kanskje råd til å kjøpe en annen senere hvis du angrer deg skikkelig? Bedre å kjøpe drømmekjolen og så angre seg, enn å ikke kjøpe, og angre senere på at du må gå i en "nest-best-kjole" Kjoler kan som regel tilpasses, men det spørs jo hvordan den er. Snøring i ryggen er lurt når du har tenkt å gå ned i vekt Hvis kjolen har korsettliv (?) uten snøring er det ikke sikkert den sitter pent på hvis du går ned en del. Det kan de sikkert svare på i butikken. Eller kjøp et nummer for lite, da har du skikkelig motivasjon til å gå ned
LilleSolstråle Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #29 Skrevet 18. juli 2007 Hvis den ikke koster vanvittig mye har du kanskje råd til å kjøpe en annen senere hvis du angrer deg skikkelig? Bedre å kjøpe drømmekjolen og så angre seg, enn å ikke kjøpe, og angre senere på at du må gå i en "nest-best-kjole" Kjoler kan som regel tilpasses, men det spørs jo hvordan den er. Snøring i ryggen er lurt når du har tenkt å gå ned i vekt Hvis kjolen har korsettliv (?) uten snøring er det ikke sikkert den sitter pent på hvis du går ned en del. Det kan de sikkert svare på i butikken. Eller kjøp et nummer for lite, da har du skikkelig motivasjon til å gå ned Har faktsik tenkt på å kjøpe den litt liten,har jo ikke annet valg enn å gå ned da kjolen koster 8500,så jeg syns ikke det var så værst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå