sweetdana Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Noen gode tips? Kjedelig å risikere at hele toalettmappa plutselig er dekt av yndlingskremen eller shampoen når flyet lander!
Gjest Deception Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Pakk tingene i separate poser, så unngår du hele problemet. Og ikke legg toalettmappen rett under lokket på kofferten eller i sidene.
Miel Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Glassflasker/-krukker pleier jeg å pakke inn i tørkepapir så de ikke skal skumpe mot hverandre og knuse, og evt. en pose utenpå der igjen. Pakk toalettmappen (og kofferten) slik at innholdet ligger godt på plass og beveger seg minimalt. Jeg har forresten aldri opplevd at noe har blitt ødelagt i kofferten...
Trønderpia Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Jeg bruker beautybag, og legger den oppi kofferten. Den er bestandig så full at jeg ikke behøver å bekymre meg for at ting flyter rundt oppi der. Og den er så kompakt at ingen ting blir klemt heller.
Lillie Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Pakker det inn i beautybag, og evt i plastposer. Pleier å gå helt fint, har ikke opplevd uhell. Passer da selvsagt på at dette legges i midten i kofferten, og ikke rett under lokket.
Malama Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Individuelle plastposer, null problem. Selv om våre toalettmapper lå relativt rett under lokket, i en myk koffert, så var ikke noe gått i stykker. Men plastposer var greit likevel, så slipper jeg å tenke på det.
Arkana Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Jeg teiper igjen korker som lett kan åpne seg og ellers stapper jeg alt av shampo, såper og andre store flasker i en pose og pakker inn i litt klær. Aldri opplevd problemer med det.
Saeria Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Jeg teiper igjen korker som lett kan åpne seg og ellers stapper jeg alt av shampo, såper og andre store flasker i en pose og pakker inn i litt klær. Aldri opplevd problemer med det. Det samme gjør jeg.
Drua Skrevet 16. juli 2007 #9 Skrevet 16. juli 2007 Bruker beautybag. Hvis det skulle bli lekkasje, så er ihvertfall skadeområdet begrenset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå