Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Ei skolevenninne skal gifte seg snart, og hadde tenkt å invitere oss på vennefest dagen etter vielsen. Etter vielsen skal de bare ha en liten feiring sammen med familie. Vi bor langt unna, og har ikke anledning til å komme siden vi ikke har ferie på det tidspunktet. Dette ga vi beskjed om før invitasjonene ble sendt ut. Så hvor mye bør jeg bruke på en gave i dette tilfellet? Vi har ikke så mye kontakt lenger, men møtes som regel en ettermiddag en gang i året. Kanskje har noen også tips til gave? Det bør være lett å sende.
LilleSolstråle Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 Ei skolevenninne skal gifte seg snart, og hadde tenkt å invitere oss på vennefest dagen etter vielsen. Etter vielsen skal de bare ha en liten feiring sammen med familie. Vi bor langt unna, og har ikke anledning til å komme siden vi ikke har ferie på det tidspunktet. Dette ga vi beskjed om før invitasjonene ble sendt ut. Så hvor mye bør jeg bruke på en gave i dette tilfellet? Vi har ikke så mye kontakt lenger, men møtes som regel en ettermiddag en gang i året. Kanskje har noen også tips til gave? Det bør være lett å sende. Vanskelig å si hvor my du skal bruke,kanskje 500 kr? Veldig usikker på den gitt. Men her er noen tips til gaver som ikke trenger være veldig dyre og tunge ; - En fin ramme! Man tar alltid masse bilder i bryllupet og en flott ramme må da være kjempe fint å få da - 2 vin/champagne glass med navnene til brudeparet og datoen. Kan høres dyrt ut,men trenger absolutt ikke være det. Lett å frakte,men er tilgjengjeld bli ødelagt i frakten. -Hvis du går inn på http://www.gaveogide.dk/shopmain.asp?id=1 så har de en del fint. Blant annet en boks/kurv med vin og sjokolade som kanskje er hyggelig å få til bryllupsnatta!? -Kjøp en pent album og legg inn bilder og kanskje skrive noen minner i den,send det videre til venner som igjen sender det til venner og familie av brudeparet, som kan legge i flere bilder. Så vil de til slutt ha et album med masse bilder og minner fra før bryllupet Litt jobb,men sikkert veldig hyggelig å få. Husk å sende med kort
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2007 #3 Skrevet 17. juli 2007 Dytter. Noen flere? Kanskje jeg bør legge til at det egentlig bare er meg de kjenner, de har bare møtt samboeren kort,.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg synes det må holde med 250 til 300 kr.
Maja_83 Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Send en blomsterbukett til 300kr. Er tanken som teller og ikke verdien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå