Gjest Nittedal Skrevet 17. mars 2003 #1 Skrevet 17. mars 2003 Hei ! Er det noen her som har erfaring med gress ? Vi har en "ubehandlet" tomt og skal ha gress. Problemet er at vi har to hunder. Derfor har vi vurdert å legge gressmatter, men jeg er helt grønn når det gjelder gress .... Hva koster det å så ? Bruker det lang tid ? Hva om en av hundene graver, må jeg så gress på nytt der da ? Fordeler / ulemper ved gressmatter ? Håper noen kan hjelpe meg litt her
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #2 Skrevet 20. mars 2003 Jeg antar at du mener ferdiggress når du skriver matter og det vil jeg virkelig anbefale hvis du har økonomi til det. Ved å så får du en ujevn plen full av ugress og det går minst 2 mnd før du kan bruke den. Ved å legge ferdiggress har du plen på noen timer. Vi la 200 kvm. plen. 2 stykker brukte ca 5-6 timer på dette. Fantastisk morsomt å se forvandlingen fra gjørmehøl til hage bare på en kveld. Tror vi betalte rundt 8.000,- kroner for gresset. Grunnarbeidet er det samme som om du skal så. Vær nøye med å følge de rådene du får fra leverandøren mht. gjødsling, vanning, klipping etc. nero
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå